• elinaehn

Present/julklappar 11årig tös

Har både födelsedag (och sen jul då) på gång. jag vill komma på något riktigt skoj, gärna något lite större och en del lit mindre presenter. det blir allt svårare nu när leksaker går bort. Har tänkt på smycke, nagellack o pysselgrejer och biobiljtter... Någon som har tips, vad ger ni era barn?

• Svar på tråden Present/julklappar 11årig tös
  • Milleman

Jag tänker upplevelse som varar flera gånger. Beroende på var ni bor så finns det ju årskort på olika ställen tex Liseberg, djurparker, badhus etc etc.
    Småpresenter: mobilskal, hårfärg, necessär. Mycket beror ju på barnets intresse :)

• K med lilla E

Min dotter fyller 11 snart, hon önskar sig smink, biobiljetter, presentkort i klädaffärer,  gå på spa. 

• Majsan70

Böcker, kläder, biokort, spotify, smink, och ridkläder och saker till hennes hästar. Listan kan göras oändlig.

Har barnet en häst eller två som i dotterns fall har vi aldrig brist på uppslag till presenter.

• BigMami

Har också en tös som fyller 11 i november och så jul på det.. Så jag har börjat handla presenter för ett tag sedan.

Hon kommer få en sminksnurra som man ställer på bordet, en panda scarf, armband.. Bl.a...

Sedan har jag köpt en rosa spargris i form av en uggla som jag ska lägga 10 kronor i men vet inte om den blir present eller julklapp

Hon fick även en cykel till sommaren så hon får inte så mycket presenter..

Har 2 till som fyller i november också så det blir många utgifter

• Elin 834

Någon upplevelse kanske. Min dotter som fyllde sju i januari önskade sig att vi skulle åka till Stockholm, bo på hotell och shoppa. Hon önskar sig en ny resa när hon fyller åtta. Mysigt att bara få umgås med ett barn med.

• Lilaa

Biobiljetter, kläder, bodyspray, nagellack, presentkort på kläder, produkter från body shop, pysselsaker, väska, locktång, spel, dagbok, bakgrejjer,

Svar på tråden Present/julklappar 11årig tös