Inlägg från: Anonym (Hoppsan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hoppsan)

Vad är det snuskigaste du gjort?

Anonym (kinky as fuck) skrev 2015-09-29 20:32:10 följande:

Svårt att välja... men

1. Var ute på en pub med en kille och hans fru, jag tog ölglaset med mig in på muggen och kissade det nästan fullt, gick ut och diskret bytte så han fick det. Han drack och njöt i fulla drag.. Sen bad han om mer.

2. Mannen jag har en relation med är ibland min pappa och jag hans lilla med tofsar och napp. Senast när jag var hos honom satt jag naken som hans lilla i köket.. Han drog med mig till sängen knullade mig bakifrån och ströp mig samtidigt som han viskade att pappa tycker lillan är så skön... Sen fyllde han mig och slickade rent. Lite senare satte han på mig handbojor och sa åt mig att lägga mig över hans knä och hålla mitt gosedjur och ta nappen som tröst varpå han smiskade mig medan jag fick räkna. Emellanåt stoppade han in fingrarna för att känna hur våt jag blev och massera gpunkten. När han smiskat klart och jag var kåt som ett djur lät han hela handen glida in och fistade mig. När jag utmattad satt i sängens huvudända lutad mot väggen satte han sig mittemot i fotänden och jag fick se hur han började trycka in en rejält stor plugg i sin anal. När den kommit in ordentligt flyttade han och lade sig över mig i missionären och knullade mig och jag sträckte mig ner och tog tag i pluggen och knullade honom samtidigt tills han kom.. Därefter gick vi in i duschen och jag kissade honom i munnen. Vi duschade och somnade utmattade, jag på hans arm med nappen i munnen och gosedjuret i famnen.

Du vinner!
Svar på tråden Vad är det snuskigaste du gjort?