• Black Rose

Fitta "färg och utseende"

Hej.

När det handlar om fittans färg och utseende, tyvärr har jag inte bra självförtroende. Ibland vill inte ens titta på min fitta för att har mörkare hy där. Det känns att den är för mörk.

Frågan är:
    Är det verkligen mycket viktig för en kille att fittans hy är lika ljus som hela kroppen? Spelar utseense och färgen någon roll i sex?

Tack.

• Svar på tråden Fitta "färg och utseende"
  • Tom Araya
    Black Rose skrev 2015-09-29 16:36:12 följande:

Kanske jag misslyckades i min beskrivning.

Men det som jag menar är att det ska vara bara lite mörkare än  kroppen.

Tex det man ser på porrfilmer är nästan 99% har riktig fin färg på fittan.

I porrfilm (proffsproducerad) så väljs aktörerna ut efter bl.a. utseende och de som inte naturligt har vad som krävs kan modifiera på olika sätt, exempelvis genom att operera brösten.
  • Reflect
    Black Rose skrev 2015-09-28 16:15:25 följande:

Är det verkligen mycket viktig för en kille att fittans hy är lika ljus som hela kroppen?

Nej, hellre en mörk fitta.
    Black Rose skrev 2015-09-28 16:15:25 följande:

Spelar utseense och färgen någon roll i sex?

Nej, inte alls. Enda kravet jag har är att fittan skall vara rejält våt.
  • Anonym (Som allt annat)

Mitt ex hade en riktigt ljus och rosa fitta. Små blygläppar också. Och ja, det såg riktigt fräscht och härligt ut. Det betyder inte att inget annat fungerar.

Det är väl som med allt annat. Som för er tjejer??

Vill du ha en kort kille? En kille med normalstor kuk? En kille som inte har så mycket hår på huvudet?

Svaret är ju nej. Men är han trevlig/charmig i övrigt så kanske det skulle funk ändå?

• adindic

Du frågade så jag ska vara helt ärlig, jag gillar inte blygdläppar som påminner om rostbiff, alltså mörka, jag gillar inte heller bullfittor, alltså ett utåtbuktande blygdben.
    Men är detta något som jag lägger en stor tyngd på? Då är svaret nej, det är bara en preferens, precis som att dom flesta tjejerna har en kuk av storlek större som preferens.
    Dock så lär den vara mer avgörande för kvinnor då kukens storlek påverkar hur mycket sexet känns, det gör inte blygdläppar för mannen.

• Anonym (Lite eller mycket mörkare)
    Anonym (UNO) skrev 2015-09-28 18:05:37 följande:
    Vem har en fitta som är "lika ljus som hela kroppen"? Många fittor har jag sett i mina dar men den beskrivningen låter väldigt främmande. Möjligen skulle det kunna stämma på ett barn.
    Folk är nog porrskadade där porrstjärnorna bleker huden runt slidan samt analen. I verkligheten är man mörkare
  • Zombie von Rymmen

Färgen på snippan... mycket ska man höra. Detta är något som jag över huvud taget inte har reflekterat över i mitt intimumgängesliv. Var kommer detta komplex ifrån?

• j a d e
    Zombie von Rymmen skrev 2015-10-03 02:15:38 följande:

Färgen på snippan... mycket ska man höra. Detta är något som jag över huvud taget inte har reflekterat över i mitt intimumgängesliv. Var kommer detta komplex ifrån?

Ifrån män. Såklart.
  • Zombie von Rymmen
    j a d e skrev 2015-10-03 02:16:56 följande:
    Ifrån män. Såklart.
    Spännande. Och hur har det uppkommit? Mycket förtryck jag gått miste om pga min matriarkala uppväxt.
  • Anonym (henry)

Spelar ingen som helst roll. Spännande med variationer i färg och form. Men det är ett stort plus om en är rejält våt och hal. 

Svar på tråden Fitta "färg och utseende"