litar inte på min sambo eller på hans kollegor!
Jag har ett stort problem. Min sambo är 30+ och han har ett väldigt socialt jobb, jobbar på ett mindre kontor som expanderar snabbt. Många av hans kollegor är runt 25 år, nyutexaminerade och för dom kretsar det mesta kring jobb och fest.
Detta innebär att dom har AW var och varannan helg (aw för dom innebär fylla och utgång till 3 på morgonen), kickoff 4 ggr om året, julfest, sommarfest, middagar mitt i veckan, "konferansresor" utomlands osv.
Dessutom har dom en väldigt flörtig jargong sinsemellan vilket gör det hela värre.
Jag älskar min sambo men jag litar inte på honom när han är ute med jobbet. Han har vid flera tillfällen gjort dumma saker, kommit för nära ngn kollega vid ett tillfälle (som jag vet om) och ljugit om vad dom har gjort.
Det blir ALLTID bråk i samband med deras AWs eller resor och nu efter att ännu en "dum" sak som han gjort uppdagades så har jag förbjudit honom från allt som inte kräver en obligatorisk närvaro.
Han kollegor har dessutom börjat skämta om mig internt och skriver nedvärderande saker om mig i mail som går ut till alla på hans kontor!
Det känns som att hela min värld rasar samman, jag har ont i magen varje dag och jag känner inte att jag kan lita på min sambo alls längre! Jag vet varken in eller ut, vet inte hur jag ska diskutera detta med min sambo och kan inte se någon lösning... Är så ledsen!
Snälla är det någon som har några förslag eller rent ut salt har varit i samma sits och vill dela med er av eran erfarenhet?