Less på att vi alltid ses på hans villkor
Jag har dejtat en kille i snart fyra månader och i början hördes vi i princip varje dag och sågs så fort det fanns tillfälle. Nu på senaste har det dock börjat trappas ner och vi ses kanske varannan/var tredje vecka och oftast bara när han vill. Så fort jag frågar om vi kan ses så är han upptagen med något eller bortrest och han kommer inte heller med förslag på någon annan dag som passar bättre, men sen efter några dagar eller någon vecka så hör han av sig och vill väldigt gärna träffas. Förstår inte varför han har blivit såhär? Jag vill inte bara ses på hans villkor! Har självklart sagt nej ett par gånger när han har velat träffas bara för att markera att jag inte kommer så fort han vinkar (även fast jag saknar honom varje dag och vill ses så ofta så möjligt).
Det är ju inte som att han vill sluta träffas eftersom han alltid hör av sig till slut och vill ses ändå. Jag är absolut inte för på, nuförtiden så låter jag oftast honom ta kontakt eftersom jag vet att han ändå inte nappar när jag vill ses. Det är så jobbigt att bara vänta på att han ska höra av sig, men jag är ju kär och hoppet lever ju kvar eftersom jag vet att vi kommer ses så småningom.. Vad tror ni om hans beteende?