• Anonym (Undrar)

Tjejer och era fittor! Frågor?

Tjejers fittor?

1. Är de alltid våta (fuktiga)?

2. Gör det ont att exempelvis stoppa in ett finger när ni inte är sexuellt upphetsade?

3. Tar ni på er själva ibland även när ni inte onanerar? Typ när ni är själva hemma och ligger i soffan eller på sängen?

Som kille ligger man ju ibland med handen i skrevet bara sådär och känner efter lite. Värmer handen typ.. Och rättar till och känner efter lite..

• Svar på tråden Tjejer och era fittor! Frågor?
  • Anonym (Undrar)

4. När började ni onanera? Ni som gör det alltså.

5. Någonsin känt på någon annans fitta?

Ja det är onödiga och dumma frågor kanske så det behöver ni inte upplysa men jag har ingen fitta själv så jag undrar av nyfikenhet. Gillar ni inte det så måste ni inte svara i tråden.

• Anonym (Svar)
    Anonym (Undrar) skrev 2015-09-30 20:54:48 följande:

Tjejers fittor?

2. Gör det ont att exempelvis stoppa in ett finger när ni inte är sexuellt upphetsade?

3. Tar ni på er själva ibland även när ni inte onanerar? Typ när ni är själva hemma och ligger i soffan eller på sängen?

Som kille ligger man ju ibland med handen i skrevet bara sådär och känner efter lite. Värmer handen typ.. Och rättar till och känner efter lite..

1.Ja den är alltid fuktig. Inte utanpå men inne i slidan är slemhinnorna alltid fuktiga.

2.nej det gör inte ont. Vi använder ju tamponger under mensen. Skulle det göra ont skulle vi inte kunna det.

3.nja jag gör det inte så ofta. Men klart man kan ligga och pilla lite utan att man gör det för njutning.
  • Anonym (V)

1) Ja
    2) Nej
    3) Nej
    4) som barn. Runt 5-6 år kanske?
    5) Ja

• Anonym (Undrar)

6. Nåt ni skulle vilja ändra med era underliv?

• Anonym (,)

1. Ja, det är slemhinnor och slemhinnor är våta, om än i varierande grad. 2. Ja, det kan hända om man är oförsiktig, särskilt vid mens när slemhinnorna är extra sköra. 3. Ja, om det kliar. 4. Minns inte hur gammal jag var, men det var innan puberteten. 5. Nej.

• Anonym (Undrar)
    Anonym (,) skrev 2015-09-30 21:43:44 följande:

5. Nej.

Nyfiken hur det skulle kännas?
  • MammAmma

1. Eftersom det är slemhinnor där - ja.

2. Nej, men det kan vara obehagligt.

3. Det händer, typ bara för att ha nånting att göra med händerna.

4. Ingen aning. Första minnet jag har av att jag gjorde det var jag nog runt 5-6 år.

5. Nej.

6. Det kan jag väl inte påstå. Eller jo, jag kan ibland önska att jag hade tätare hårväxt på venusberget.

• Anonym (Anabolakillen)

Tjejers fittor?

Du verkar vara en ganska störd undrande fikus, du ska ge fan i att skapa såna här trådar.
    En riktig man skulle aldrig uttrycka sig som du gör.

Du kanske borde starta en tråd om kukar istället, kan tänka mig att det är sånt som du är intreserad av din lilla homo.
  • MammAmma
    Anonym (Anabolakillen) skrev 2015-09-30 21:59:12 följande:

Du verkar vara en ganska störd undrande fikus, du ska ge fan i att skapa såna här trådar.

En riktig man skulle aldrig uttrycka sig som du gör.

Du kanske borde starta en tråd om kukar istället, kan tänka mig att det är sånt som du är intreserad av din lilla homo.

Logik ftw!
  • Givdul
    MammAmma skrev 2015-09-30 22:12:29 följande:
    Logik ftw!
    anabolakillen är ett mytomspunnet troll här på familjeliv tror jag
  • MammAmma
    Givdul skrev 2015-09-30 22:15:20 följande:

anabolakillen är ett mytomspunnet troll här på familjeliv tror jag

Nähä?
  • Givdul
    MammAmma skrev 2015-09-30 22:15:59 följande:
    Nähä?
    Ibland när man kikar in här så ser man inte av honom men så helt plötsligt dyker han upp. Ungefär som en skattehöjning eller en parkeringsbot. Underhållande i sin enkelhet
  • MammAmma
    Givdul skrev 2015-09-30 22:17:41 följande:

Ibland när man kikar in här så ser man inte av honom men så helt plötsligt dyker han upp. Ungefär som en skattehöjning eller en parkeringsbot. Underhållande i sin enkelhet

Ja, och alltid samma litania om hur alla andra är fikusar, hur "sjukt massiv" han är och hur han skulle vilja ge dessa påstådda fikusar en rejäl omgång med sina valpar på gymmet xD Underhållande absolut, men det börjar kännas lite gammalt. Anabolakillen/Mr. BIG borde nog överväga att uppdatera sin repertoar en smula.
  • Givdul
    MammAmma skrev 2015-09-30 22:25:11 följande:
    Ja, och alltid samma litania om hur alla andra är fikusar, hur "sjukt massiv" han är och hur han skulle vilja ge dessa påstådda fikusar en rejäl omgång med sina valpar på gymmet xD Underhållande absolut, men det börjar kännas lite gammalt. Anabolakillen/Mr. BIG borde nog överväga att uppdatera sin repertoar en smula.
    ja men det krävs ju lite intelligens för att göra det. Eller så är han 14 år o får med jämna perioder internet förbud utav sin mamma och det är därför han är borta från forumet ibland
  • sjjfnfd

Nej fittan är inte alltid våt, mer eller mindre men ibland kan den bli ganska torr. Eller man känner ingenting.

• sjjfnfd

Nej det gör inte ont

Nej jag brukar inte ta mig om jag inte onanerar.

Jag har gjort det av och till sen jag var 12. PGA sexualkunskap och tjejtidningar...

• Anonym (Undrar)
    sjjfnfd skrev 2015-09-30 23:20:18 följande:

Jag har gjort det av och till sen jag var 12. PGA sexualkunskap och tjejtidningar...

Inget du själv känt något "behov" av?
  • Anonym (Sur skattebetalare)
    Givdul skrev 2015-09-30 22:17:41 följande:

Sedan när blev det underhållande med skattehöjningar och parkeringsbot? Du verkar vara minst lika sjuk som anabolakillen.
  • Anonym (Tjej)

Tjejers fittor?

1. Nej, i stort sett aldrig.
    2. Ja, det gör ont.
    3. Nej, men jag brukar hålla på och bolla med mina bröst om jag är uttråkad.
    4. När jag var 8 har jag för mig.
    5. Nej.
  • Anonym (Anabolakillen.)
    Anonym (Sur skattebetalare) skrev 2015-10-01 07:00:20 följande:
    Sedan när blev det underhållande med skattehöjningar och parkeringsbot? Du verkar vara minst lika sjuk som anabolakillen.
    Du hade knappast vågat säga så om du hade min massiva kropp framför dig.
    Jag är sjukt jäkla BIG, man blir rädd när man ser mig!!!!!!!!!

Inga fikusar vågar jävlas med mig nånstans, bara på detta forum som homos vågar reta mig.

Svar på tråden Tjejer och era fittor! Frågor?