Inte skönt längre?!
Men vad fan så kan man ju inte säga :( Förstår att du blev/ är ledsen. Men jag tror det är viktigt att du visar dom känslorna för honom, prata med honom. Sex lusten går ju lite upp och ner här i livet. Det behöver ju inte betyda att känslorna är anurlunda?! Utan mer att man hamnat i vardagen.. Och många glömmer att man måste kämpa för kärleken och lusten varje dag. Har det hänt något för 4månader sen? Har han börjat kolla på porr, stressar mer osv osv.. Jag och min gubbe har också hamnat i en svacka.. Från att ha sex varje dag, jag var den bästa han haft, han kunde inte ligga bredvid mig utan att vilja ha mig osv osv.. Nu har vi plikttroget högst 2gånger i v.. Det har blivit bättre efter jag pratat, skrikigt och gråtigt... Jag har känt som han har tappat känslor, ser mig som en vän, varit otrogen, haft intresse av andra osv osv... Han säger att inget är skillnad ( men det är klart det är ).., Samtidigt måste jag ju lita på honom. Det är väl så när det "nykära" har lagt sig :( Och min gubbe har det jävligt stressigt på jobbet och sen gått upp i vikt, så han är ganska deppad.. Det kan vara några av orsakerna...
Prata med honom!!! Lycka till