Junibebisar 2016
andra barnet , 34 år, Stockholm, bf ca 11 juni
andra barnet , 34 år, Stockholm, bf ca 11 juni
Jag lyckades få mitt plus precis när vi ska åka på exkursion till Estland. Pluggar till geolog. Haha alla drack men jag hitta goooodiis;).
Saknar min man o de är inte kul att gå här o må skumt utan att kunna prata med nån.. tur i detta va att vi skulle va 4 i varje hytt (jag o 3 dyngraka 92 or) men, hamnade i en 2 mans hytt o hon som jag skulle dela med dök inte upp:D nu ska vi bussa genom hela Estland o jag hoppas på att inte spy..
Ville bara snacka av mig :)
Billiga test här i Estland:) va tvungen o se eftersom de är bim idag. Vist behöver man inte oroa sig för att strecket inte är lika starkt som kontroll
Har med oro pga mf tidigare men försöker att slappna av nu.. det är ju positivt!! Boka inskrivning på mvc med.. är trött, hungrig o konstant törstig.. helt galet sugen på te med massa honung i med
Har med oro pga mf tidigare men försöker att slappna av nu.. det är ju positivt!! Boka inskrivning på mvc med.. är trött, hungrig o konstant törstig.. helt galet sugen på te med massa honung i med
Det är sbsolut positivt och det är stor skillnad från det till höger till det längst till vänster :)
kul att den skickar innan jag var klar ;)
nä men försök njut av din graviditet, finns inget vi kan göra åt allt tyvärr och vi väntar faktiskt barn inte missfall.
kram på dig och hoppas du får en fin dag <3
Fick ett jätte starkt cb nyss o bestämt mig för att slappna av nu!! Känns otroligt att jag faktiskt ska få barn igen!!
Hej på er!
Jag plussade i onsdags. Första barnet, bf 8 juni enligt appen. Är så glad, men samtidigt så orolig för missfall. Kollar pappret efter blod varenda gång jag kissar... Vet inte hur jag ska sluta noja.
Hur känns det i era boobs? Mina växer kliar o är jätte svullna redan?? Jag är 6+0 idag. O min mage är svullen o igår åt jag 2 packet bacon o pannkakor för 3 pers!!! Fy fan va äckligt med pannkakor o bacon.. men inte nu inte... sååå hungrig på kvällen så jag äter som en byggjobbare... buhu vill äta nyttigt o lagom