Junibebisar 2016
Bf ~8/6, 33 år från Göteborg.
Livrädd och lycklig på samma gång idag. Plussade förra tisdagen. Orolig för missfall. :/
Livrädd och lycklig på samma gång idag. Plussade förra tisdagen. Orolig för missfall. :/
okej!
ja det kan jag förstå, klart man är orolig då, det kan man ju vara av många anledningar
Men man får försöka se det som att man bär på ett barn och inte ett missfall och att om allt är friskt och som det ska är det väldigt svårt att tappa något som satt sig fast ordentligt!
Hoppas att din oro kan lätta och att du snart kan njuta fullt ut av att vara gravid. <3
Hej tjejer!
Var hos bm idag.. Fick lite information och några datum, det första datumet är 30 nov då jag ska ta prover.. Känns lite väl låååångt dit... Å ett ul blir det i januari... Det e ju såååå lång tid tills dess ju...
Vet ni någon bra privatklinik runt Sthlm/Gävleborg?
Jag drömmer med massor. I natt gick jag vilse i ett parkeringshus i Norrköping och tappade bort mina skinnstövlar som jag älskar! ;) Vet inte hur jag ska orka jobba idag. Får väl utgå från att det kommer gå och sen vara good enough ett antal veckor.
Igår fick jag världens smärta långt ner till vänster i magen och låg i fosterställning på badrumsgolvet.
Åkte till gynakuten på Sahlgrenska. Väntade i 3 timmar. Fick träffa läkare och de gjorde ultraljud. Där låg pyret och såg nöjd ut. Hjärtat tickade på och pyret är nu 7 mm lång. Ingen fara med mig och alla symtom jag känner är tydligen normala. Jag hann bli rädd och kände: helvete!!!
Fick bild på pyret och nu känns inte smärtan mer. :)