Inlägg från: Sparven16 |Visa alla inlägg
  • Sparven16

Junibebisar 2016

Hittade till den nya med =) 

BF datum står på den 6/6 som det ser ut nu!

Kan man fråga efter tidigt ultraljud? minns med förra fick jag vänta till v. 19 men min syster är gravid nu och dom har gjort flera tidiga då de velat se att pyret är där.

Vi ska på första samtalet imorgon på MVC sambon är dö nervös!!!! Flört

• Sparven16
    frucgsvensson skrev 2015-10-05 16:08:06 följande:

Jag har också tappat suget för kaffe. Drack en tredjedels kopp idag på jobbet, men inte mer än så.

Det är värre med läsk. Det är precis som en ny grej, vill ha bubblet och själva smaken. Ska prova med Ramlösa/Loka istället nu.

Här har jag svårt att trappa ner än.. drack innan mellan 4-7koppar (1½dl stryck) innan nu är jag nere på max 4. men helst 2-3st..

drickan har jag kunnat gå från helt.. änsålänge iallafall =)
  • Sparven16
    Wielkip skrev 2015-10-05 19:22:00 följande:
    Jag är nöjd över att jag slutade röka (ett halvt till ett paket per dag) så fort jag fick plus, så 3 koppar kaffe om dagen tänker jag fan unna mig då, haha :'D
    Bra tänkt och bra gjort av dig att sluta helt! =) Skrattande
  • Sparven16
    Moneal skrev 2015-10-05 20:30:39 följande:
    Ingen tvekan om det va :)
    nej verkligen inte..
  • Sparven16
    Grus grus skrev 2015-10-07 11:55:57 följande:

Härligt! Grattis!

Enligt min BM kan man ta upp till 2postafen mot illamåendet varje dag!

Jag märker av tröttheten mer nu jobbar mer än innan och är dötrött.. Vad gör ni för att bli piggare? Man få ju inte dricka mer kaffe....
  • Sparven16

har ett dilemma med jobbet.. Vi har vår "termins" utbildning 2dagars i Stockholm nästa vecka.

Vilket innebär dag1 utbildning hela dan, sen middag med fri alkohol och "fest" på kvällen. från alla varuhus,..

hur ska jag lyckas dölja det för kollegorna...  vill ju helst inte att dom ska veta än.. är ju "bara" i v. 5+4 nu så 6+4 då.. 

tips på hur jag kan smita igenom middagen utan att avslöja mig! :D

• Sparven16

Mycket inlägg sen igår!

Tränade första hårda passet idag! 30min bodycombat och 30min cirkelträning! Helt slut och nu blir det badhuset med sonen!

Är också i valet när ska man berätta! Vill säga till min syster då hon också är gravid (v20) men är lite feg! Är ju bara i v 6+0 nu men hon berättade direkt för mig!

Ska gå med i fbgruppen men måst veta att all lovar att vara tyst om de skulle vara så att man känner nån i verkligheten. Är ju bara ni FLare som vet

• Sparven16

Här börjar illamåendet bli mer påtagligt... Mår illa varje dag men har inte börjat kräkas iallafall...

Har molande värk i magen och ömmande bröst! V6+3 idag.. Har inskrivning 10/11 var på hälsosamtal förra veckan! Längtar tills man gått över v12 så allt känns säkrare :)

• Sparven16

Jag hinner inte längre med att läsa här. Ni skriver så mycket varje dag :)

Jag jobbar på och känner mig tjock.. V8+5 idag kvällarna är jag dö svullen om magen. Dagtid kan jag slinka med på att ser ut som jag gått upp lite men inte att man är gravid än.

Känner att då jag började på ett nytt vik. I onsdags käns det hemskt att veta men inte berätta! Vet inte när jag ska berätta.. Speciellt inte då jag jobbar på 4olika ställen och vik:ar på 3, fast på en.. Vill inte förlora timmar på att vika då de kanske inte tror att kroppen klarar det.. Hur ska ni göra med jobb och när ska ni berätta?

• Sparven16
    Elliott94 skrev 2015-11-04 10:37:07 följande:

Någon som har gjort bikabornatstestet? :)

Vad är det för något?
Svar på tråden Junibebisar 2016