• jtarnan

Junibebisar 2016

2a barnet. Bf 2/6 än så länge ;)

27 snart 28 år Stockholm

• jtarnan
    knaappeen skrev 2015-10-05 18:42:48 följande:

Åh sån härlig känsla att se att graviditeten går framåt å att rosa flytningarna på BIM bara var just oskyldiga rosa flytningar

4+4 idag!

Åh vad skönt att höra. Hoppas allt fortsätter i denna riktning. För oss alla såklart :)
  • jtarnan

Jag känner nästan ingenting än. Går på toa oftare, och mer hungrig. Annars känns det som vanligt. ;)

• jtarnan

Jag är varm hela tiden också. För varm!!! Vill nästan lägga mig naken utomhus ;)

• jtarnan
    Grus grus skrev 2015-10-06 06:42:14 följande:

Min man var galen på mig inatt för att jag snarkade så otroligt mycket. Är det ett symtom?? Jag var helt slut igår kväll.

Jag vet att jag började snarka och väcka mig själv sista 4 v vid förra graviditeten. Så kanske? Haha. Snarkar aldrig annars. ;)
  • jtarnan
    Ramiz skrev 2015-10-06 17:28:45 följande:

Hej tjejer!

Var hos bm idag.. Fick lite information och några datum, det första datumet är 30 nov då jag ska ta prover.. Känns lite väl låååångt dit... Å ett ul blir det i januari... Det e ju såååå lång tid tills dess ju...

Vet ni någon bra privatklinik runt Sthlm/Gävleborg?

Vet att mama Mia på Södermalm i sthlm alltid gör tidiga ul. Kanske går att boka där även om man inte går hos dom?
  • jtarnan
    frestelsen skrev 2015-10-10 05:32:21 följande:

Hur känns det i era boobs? Mina växer kliar o är jätte svullna redan?? Jag är 6+0 idag. O min mage är svullen o igår åt jag 2 packet bacon o pannkakor för 3 pers!!! Fy fan va äckligt med pannkakor o bacon.. men inte nu inte... sååå hungrig på kvällen så jag äter som en byggjobbare... buhu vill äta nyttigt o lagom

Verkligen konstig kombo men man får ju sug på så konstiga saker haha. Känner inget i brösten ännu. Mest svullen. :)
Svar på tråden Junibebisar 2016