Junibebisar 2016
Malin heter ja25 år, första barnet. Plussade i måndags, vilken känsla!
Malin heter ja25 år, första barnet. Plussade i måndags, vilken känsla!
Grattis!
Samma här 5+0 idag bf 10 juni o första barnet!!
Hej! Hoppar gärna in här med.
Gravid i vecka 6, 5+0 idag. BF 10 juni, första barnet.
Självklart, välkommen!
Hej! Jag plussade igår 5+1. Bf 12/6. Får man vara med eller? ????
Tänker på er!
Jag får tacka för den korta tiden med er och önska er alla lycka till. Här gick det åt skogen trots allt, satte mig på toa imorse och då rann det blod. Har magsmärtor och bara bölar som ett litet barn. :(
Efter så många månader av försök så känner jag nu att jag inte kommer orka börja om igen. Jag orkar inte fler månader av negativa test och ännu mer oro om det mot all förmodan skulle ta sig igen nån gång. Det är nog meningen att vi ska ha vår dotter och inget mer.
Kram på er.
Ni som har blivit sjukskrivna- hur har ni gått tillväga, via vc el mvc?
Är i v 8 nu. Förra veckan kom symtom som trötthet, otroligt ömma bröst, illamående som gjorde mig svag o åt i princip bara frukost samt svullen mage. Nu är de tredje dagen idag som symtomen har försvunnit. Läser på nätet på hälften av ställerna att de kan va fördröjt missfall o på andra sidor så står de att det är helt naturligt att symtom kommer o går. Känner mig sjukt oroli nu, bör ja vara de? Andra som varit me om liknande??
De önskar ja me!!
Känner samma sak med symtomen. Min gasig mage har lugnat sig en del för tillfället och brösten ömmar inte som de gjort innan, utan de gör lite ont bara. Blir också nojjig men försöker vifta bort det och fokusera på att jag väntat barn och inte mf igen. :) hoppas konstigt nog att symtomen kommer tillbaka. :')
Var på RUL i fredags och då upptäcktes det att det endast är en artär i navelsträngen, kallas ör SUA. Det kan då hända att barnet får för lite näring och kan då dra på sig skador...Någon som har varit med om detta eller hört något om det?? Känns inte så lovande när man googlar runt. Ska tillbaka på ultraljud imorgon, är så orolig för att det ska bli något fel, än så länge så växer bebisen som den ska