Junibebisar 2016
Hoppar in här, plussade igår!! Bf 12 juni, andra barnet och vi har försökt sen juni :) Såå glad men samtidigt så orolig!
Hoppar in här, plussade igår!! Bf 12 juni, andra barnet och vi har försökt sen juni :) Såå glad men samtidigt så orolig!
Hej på er! Jag plussade som sagt i måndags men det känns sjukt overkligt. De enda symptomen jag har är lite halsbränna (än). Med dottern spydde jag i 14 veckor, håller tummarna att jag slipper nu! Men jag har fått extremt mycket finnar på ena kinden. Är det någon annan som fått det? Sedan känner jag mig frusen och är jättehård i magen.. Tvekar till att betala för kub test eller inte för att stilla oron, jag menar mitt Rul kommer vara i januari någon gång (!). Jag har berättat min bror som står mig närmast, funderar också på att berätta för min kompis som är i v 20, skulle vara kul att prata gravidsaker med henne men det känns för tidigt än (jag har bf 12 juni)..
Grattis! Då har du "samma" som jag, BF 12 juni och dottern född jan 2014 :)
Är det någon mer än jag som redan fått mage? Många som säger att man får det tidigare med andra barnet men såhär tidigt??
Har berättat för ena syskonet och sambons syster pga kommande fester, kommer nog snart berätta fr övriga i familjerna. Jag resonerar att jag berättar för de som jag vill ha stöd ifrån vid ev missfall!
Hoppas på att få vara med här. Är just nu i 5+5 och väntar andra barnet. Beräknad bf 11 juni typ. Första barnet fött i jan 2014.
Konstigt nog är jag nojjigare för missfall denna gången. I natt drömde jag till och med att jag började störtblöda. Alla brukar ju säga att man är coolare med andra graviditeten.
Dp var det kört för mig. Färskt blod o magont :'(
Idag fortsätter blodet rinna & klumpar. Fick komma till gynakuten men det rann inte tillräckligt med blod för att få tid direkt så ska dit på eftermiddagen :( de ville inte ens ge mig undersökning tid, fick tjata mig tull ert :(
Ja värdelös hantering här i Västerås. 1177 var riktigt sämst också som bad mig förklara hur mkt blod det kommit och om jag var yr, på en skala 1-10 hur ont det gör osv. Vem har tid och lust att svara på sånt nät man panikgråter och blodet rinner :(
Jag vet att missfall är vanligt men bara för det ska man inte behöva nonchaleras :/
Får tänka positivt att allt har en mening helt enkelt...
Hej på er. Lämnar träden då jag fick konstaterat missfall, inget foster kvar. Tack för allt stöd och läkaren jag träffade nu var otroligt omtänksam och snäll.