Junibebisar 2016
Hej på er! Här är en till med bf juni 2016 (15e) enligt mig själv. Det är andra barnet ???? håller mig lite anonym än då jag vill vänta med att berätta , bor i en liten håla ????
Hej på er! Här är en till med bf juni 2016 (15e) enligt mig själv. Det är andra barnet ???? håller mig lite anonym än då jag vill vänta med att berätta , bor i en liten håla ????
Märker att det hänt mycket i tråden när jag missat ett par dagar. . Tycker dagarna bara går..
Är ju bara i v 5 så tidigt som bara den, hade tänkt avvakta lite med att ringa bm. När tänker ni andra kontakta bm? ????
Känner mig också så svullen över magen och i ansiktet! ???? förra gången berättade vi efter rul vecka 20 (för.föräldrar vecka 12) men tyckte de funka bra att hålla det hemligt tills dess.. upplevde mig inte alls lina svullen då som nu.. puh! Känns redan lite jobbigt såhär 4+4 ????
Japp, akne i ansiktet, har nog gått upp 2 kg o känner mig allmänt snygg ;) usch! Kommer inte ihåg att det var såhär sist.. puh, redan jobbigt. V 4+6... hehe.. humöret också. Förra gången hade jag inte en humörsvängning på hela graviditeten tror jag. Så olika de kan va ????
Och jag skriver inga frågetecken utab de var en glad gubbe som blev så.. Hmm. .
Nån annan som tränar (och vill fortsätta träna) mycket? Innan graviditeten sprang jag 30-40 km i veckan, men pga skada ungefär samtidigt som jag blev gravid höll jag upp i ett par veckor. Nu har jag börjat springa igen, men inte de distanserna... Går på spinning (1-2 gånger i veckan), random pass på friskis 1 gång i veckan, styrketräning 1 gång i veckan och så löpning när jag känner för det och innan styrketräning.. Det blir 5-7 km per löptillfälle. Jag springer milen under en timme på lopp.
Detta är min första graviditet, är det någon som varit gravid tidigare och tränat på de här nivåerna? Hur länge kunde ni fortsätta i samma takt?
Ja, jag känner definitivt igen det där med spänd och öm mage ????
Den är riktigt spänd och som värst efter en natts sömn.. puh!
Är det någon mer än jag som är så svullen om magen på kvällarna / nätterna så det gör riktigt ont? Samt illamående på det.
Hela natten nu har jag legat och vridit mig och kan inte sova eftersom magen är så stor och spänner så in i bängen.
Åh vill också göra VUL eller UL så jag vet att det är något ???? men nix pixlar! Här får en vänta.. har sökt ett nytt jobb o ska på intervju och vill säga att jag är gravid men tänk om jag säger att jag är de o så får jag inte jobbet o sen visar de sig att det stannat av...
Vet inte riktigt vad jag ska göra.. finns inget privat i hela landstinget heller tror jag. Bor i värmland.
Jag har gått upp drygt 4 kg redan sen plusset men de va likadant sist. Hade gått upp 5 kg i vecka 12 då och är nu i vecka 10.. ja jag känner mig "plufsig" totalt gick jag upp 18 kg trots att jag tränade hela tiden och åt nyttigt. Får se denna gång.. blir inte lika intensiv träning samt att det är sämre med nyttigt ätande ???? kan bli några flera kilon kanske... men de börjar synas längst ner på magen att det är något mer än macka o chips där!
Ja trött ska vi väl inte ens prata på... Med en 2,5 åring som kommit in i trots där jag vabbat några dagar denna veckan, jobbar heltid, precis sökt ett nytt jobb där jag varit på intervju (Inter berättat att jag är gravid än) så mår man väl som man förtjänar... Usch!
Sambon är borta i helgen på skidåkning så ingen vila här inte. Nu väntar jag på att morfar ska komma o ha sonen lite mer än halvdag så jag hinner åka o jobba några timmar då jag ligger efter. Sen blir det simning om jag orkar så det är bra att röra sig.. Puh! Om jag vill ha jullov? Ja tack!
Passa på att vila och njuta ni som kan!