Junibebisar 2016
Nu har jag hittat till den nya listan .
Krickelin med Naemi, Tidaholm, 4:e barnet. 33år bf?
Imorgon ska jag på hälsosamtal och jag hoppas på ul för att se vilken vecka jag är i och om räkan lever. (Blöder fortfarande)
Nu har jag hittat till den nya listan .
Krickelin med Naemi, Tidaholm, 4:e barnet. 33år bf?
Imorgon ska jag på hälsosamtal och jag hoppas på ul för att se vilken vecka jag är i och om räkan lever. (Blöder fortfarande)
Jag brukar ringa direkt och boka tid. Där jag bor är det svårt att få tid nämligen.
Så skönt, var hos bm idag på hälsosamtal och kommer få göra vul på tisdag för att se så att plutten lever och vilken vecka jag är i. Fick en bra bm denna gången . Passade även på att förvarna om att jag framöver vill träffa läkare och boka igångsättning då jag har så snabb förlossning (känner inte första öppningsskedet utan börjar känna strax innan krystdax).
Ska bli så skönt att komma t vul nästa vecka!
Är det möjligt att känna av foglossning redan? Har egen häst så jobbar i stallet samt rider dagligen, och de senaste dagarna har jag börjat känna lite smärtor i bäckenet :(
Finns det någon som bor i eller nära Skövde härinne?
Var på gyn idag. Jag är i v7+5 och har bf 26maj tydligen. Skönt att se ett tickande hjärta trots allt blödande.
vad roligt!
vart du mycket flyttad?
När fick du ditt +
Ang namn så vill vi ha en Dante eller en Vilda (Mina andra heter Naemi, Hampus och Embla)
Var på rul i måndags. Allt såg fint ut o h det är en liten tjej till. Så mysigt. Nu blir vi 4 tjejer mot 2killar i familjen haha.
Blev framflyttad en hel vecka, så nu är BF 2juni. Spännande vad läkaren sätter för igångsättninfsdatum.
Har du kollat järnvärdet nyligen? Kan vara det som behövs. Gå och ta hb-test på mvc
Har senaste veckan haft väldigt mkt huvudvärk, är det något som kan ha med graviditeten att göra eller helt enkelt pga mer stress från en tenta? Någon som vet, tänker ifall jag behöver kolla upp det :)
Hej Millemupp, MrsLovisa och Kristalii! Tack för ert stöd!
Jag har tilldelats en bra barnmorska på MVC för tre veckor sedan. Har inte tagit upp förlossningsrädslan än men jag gör det om fyra veckor under nästa besökstid.
Kramar :)