Inlägg från: Hansson88 |Visa alla inlägg
  • Hansson88

Junibebisar 2016

Hej.

Har plussat i BIM oktober-tråden.

Bf 21 Juni enligt NC. Har inte ringt Mvc. Får göra det på måndag.

Det känns som rejäl mensvärk och min mage låter som ett sågverk. Ligger och funderar på att jag ska köra upp norr om Stockholm snart. Bor i Växjö. Har 54 mil. Måste vara upp strax efter 10. Klockan ringer 03 och allt jag ligger här och funderar på att jag är vrålhungrig! Det suger riktigt i magen.

• Hansson88

Hej allesammans.

Jag undrar om tunga lyft kan leda till missfall?

I mitt jobb lyfter jag en flicka på 7 år, 22 kg. Flera gånger om dagen från olika höjder. Hon sparkas även och slåss.

Är rädd att något ska hända.

Någon som har bättre koll på hur jag ska göra?

• Hansson88

Hej allesammans!

Jag är i v.5. Beräknad till 21 Juni.

Ont i brösten, spänner i magen men inga andra symptom. Mår inte illa eller är yr. Visserligen är jag ganska trött och vaknar supertidigt varje morgon.

Har inskrivning och hälsosamtal på Måndag.

Finns det någon i/omkring Växjö här?

Grattis till alla graviditeter!

• Hansson88

Imorse upptäckte jag bruna flytningar. Ni har de blivit mer och det kommer färskt blod.

Är detta ett missfall?

Jag är i v 6 + några dagar.

Finns det hjärtljud och hur får jag ett VUL?

• Hansson88
    lindathe skrev 2015-10-20 19:04:32 följande:

Missfall igen

Var gravid i september, testade den 13/9, BIM 16/9, det visade ett plus. Hann glädjas i en vecka, sedan började jag blöda 20/9 i vecka 6. Gjorde ett VUL som inte visade något foste. För någon vecka sen fick jag alla symptom igen, ont i brösten, illamående osv. Testade i söndags, fick ett plus, men började nu blöda igen. Missfall en gång till? Nästan precis samtidigt som förra gången. Det värsta är att jag knappt vill fortsätta försöka och testa, när det vänder så plötsligt. Har två barn sen tidigare, så jag kan tydligen få fullgångna graviditeter, hade ett utomkveds för 10 år sen.

En miljon kramar till dig!
  • Hansson88

Mest troligen ett missfall.

Sitter på Gynakuten och blödräer mycket. Tempen störtdök från 36.7 till 35.8.

35.8 är min basaltemp.

Jag är ledsen. Helt knäckt.

Min junibebis finns inte.

Svar på tråden Junibebisar 2016