Junibebisar 2016
Hej och hallå!
Här kommer det en till som väntar sitt tredje barn med bf den 8 juni ????
Är det någon som vet om man har mindre chans att få mf när man aldrig har haft det förut?
Hej och hallå!
Här kommer det en till som väntar sitt tredje barn med bf den 8 juni ????
Är det någon som vet om man har mindre chans att få mf när man aldrig har haft det förut?
Läser att det är fler än jag som fryser. Nog för att det har blivit kallt ute men jag fryser inne också. Min man sitter med t-shirt och jag huttrar under min tjocka kofta. Är det någon som vet varför man fryser? Minns inte det från min förra graviditet fast då var det sommar i början och i slutet var jag varm som en kamin. Det var enda gången i livet jag inte hade kalla fötter när jag skulle sova. Fantastiskt. Ser framemot det
Jag stannar gärna om jag får :) kommer säkerligen gå över till juni iaf om jag nu skulle vara beräknad till slutet på maj ???? med dottern gick jag över 10 dagar. Hon va beräknad till 1 juni kom den 11 .
Vecka 9 idag och en vecka till vul! Lite nervöst då vi redan berättat för dottern på tre år pga att jag mår så illa och inte är som vanligt. Hoppas verkligen det finns en liten ärta med pickande hjärta där inne!
På tal om mammabyxor köpte jag ett par förra veckan då jag pga illamåendet inte fixar byxor som trycker mot magen. Älskar mammabyxor!
Tänkte också på det här med MF och MA, det verkar som att "alla" råkat ut för detta här men ingen av mina nära vänner. Är det någon här inne som har ett eller fler barn som INTE råkat ut för det? Man hör ju mest motsatsen så hade varit kul med lite (missförstå mig inte nu) positiva erfarenheter :)
Jag kommer inte heller i mina.
Väntar också tredje och har redan kula nertill.
Är det någon mer än jag som tror sig känna att bebisen rör sig därinne? Jag är i v 12+1 och tycker det är lite väl tidigt än?!? Med mitt andra barn ( det här är tredje ) började jag känna i v14 men blev sen tillbaka flyttad 6 dagar, så då kände jag ju oxo isf från v13!
Jag vet inte riktigt annars vad det skulle kunna vara! Har bara kännt de här när jag varit gravid :) de känns som en liten fluga som flaxar till en bit neranför naveln, har kännt det mellan 5-10 gånger idag
Tänkte vänta till efter rul innan shoppingen börjar :) dels för att se att allt verkar ok och dels för att vi tänkte ta reda på kön denna gång ( om det går ) med dom första två barnen har vi inte tagit reda på de!
Men jag måste erkänna att det börjar klia ordentligt i shopping fingrarna ;)