Inlägg från: ninawinterell |Visa alla inlägg
  • ninawinterell

Junibebisar 2016

Hoppar väl in här då :)

Jag väntar mitt första barn, bf 19 juni :)

Jag och min sambo bestämde oss för att börja försöka 25 september, lägligt nog hade jag ägglossning dagen efter så vi körde igång på en gång, och nu 2 veckor senare så är jag gravid. Det hela är väldigt surrealistiskt och jag undrar ibland om jag drömt ihop allt.

Ska bli kul att följa er alla här!

• ninawinterell
    JaninaH skrev 2015-10-11 08:54:23 följande:

Vad har ni för symptom allihopa? Jag rapar för fullt, och har ont i bröstvårtorna, det är väl det enda.. Ja lite trött kanske, men inte så jag däckar när jag lägger mig i sängen, är nog mera grus i ögonen trött :)

Jag känner illamående från och till och är helt otroligt trött hela tiden! Har någons matlust ökat? Jag äter generellt ganska dåligt och försöker få i mig mer näring nu, men det är inte det lättaste
  • ninawinterell

Är det någon som vet huruvida temperaturen sjunker direkt vid eventuellt missfall? Det är ju i sådana fall ett bra sätt för alla missfallsoroande blivande mammor där ute tänker jag.

• ninawinterell
    Moneal skrev 2015-10-30 21:25:23 följande:
    är du laktosintolerant?

Jobbigt för sig att du mår så dåligt :(
    Lid inte i onödan, be att få lergigan comp av läkare!
  • ninawinterell
    Jeto skrev 2015-10-31 08:39:46 följande:
    Kan man bara göra det sådär?

Har tid för inskrivning 30 nov och är då i v 10 nånting. Kan jag ringa bm och be om vul?
    Jag har bokat privat vul i v 8 som kostade 600 kr, jag var dock till gynekolog igår för att diskutera min migrän jag fått och då erbjöd hon vul för att se att allt stod rätt till.
Svar på tråden Junibebisar 2016