Junibebisar 2016
God morgon på er
Jag hoppas att jag får smyga in här i tråden.
Är på BIM-5 eller 6 idag och såg igår ett väääldigt svagt streck på stickan. Testade nu på morgonen igen och japp - två klara streck
Har två missfall bakom mig (varav det senaste i augusti) så jag håller tummarna så att ärtan stannar kvar den här gången. Fick då utskrivet Pergotime av läkaren + hållit bra koll på ÄL med Clearblues fertilitetsmonitor, fungerade tydligen utmärkt
Jag och maken bor på västkusten och vi har en dotter som snart blir 8 månader. Känns faktiskt lite konstigt att för 8 månader sedan gick jag i vinterkylan och väntade på förlossningen och nu är jag gravid igen.
Mår än så länge bra. Är väldigt trött på dagarna (rimmar inte så väl med en mycket aktiv 8-månaders dotter som vill undersöka hela vida världen just nu), stundtals lätt illamående men inte så farligt och brösten är lite smått ömma men inte så jag inte får på mig bh:n iaf. Och jag är hungrig! Igår blev jag sugen på lökringar och glass si så där kl 10 på förmiddagen
Under förra graviditeten så fick jag smärtsamma besvär från gallan under ca halva tiden vilket jag hoppas att jag slipper. Spydde dock inte en enda gång även fast jag ett par gånger låg och hulkade våldsamt vid toaletten med frossa och svettningar. Mådde inte ens illa under förlossningen så jag hoppas att jag slipper illamåendet även nu.
Så nu är det bara att hålla tummarna att jag slipper ännu ett missfall och att jag får följa med er alla dessa spännande månader