Inlägg från: princess77 |Visa alla inlägg
  • princess77

Junibebisar 2016

Smyger in försiktigt i tråden.
    Har ett barn fött mars 2011 och haft väldigt svårt att bli gravid.
    Har nu testat positivt och är i 5+1 idag enligt uträkningen BF 11 juni om allt går som det ska.
    Har inte ringt BM än och väntar nog en vecka till.

• princess77

Jag går nog själv på inskrivningen,försöker hitta en tid på lunchen(bor i en liten stad och har bara 10 min till BM)
    Sedan får jag ett UL i vecka 8-9 pga våran historik och det går jag också själv på.
    Kub och stora UL i vecka 20 följer mannen med på. Då tar jag ut komp.

• princess77

Jaha,5+2 och idag fick jag gå hem från jobbet pga kraftig yrsel och illamående. Har spytt två gånger nu på morgonen.
    Med sonen spydde jag aldrig så vi får se hur detta slutar.

• princess77

Vi får också ett tidigt vul men det är pga våran historia. Vi gjorde 6 misslyckade ivf över loppet av 5 år innan jag helt plötsligt blev gravid på naturligt sätt. Sonen är nu 4,5 år och vi har inte skyddat oss sen han föddes och först nu är jag gravid igen.

• princess77

Det är hälsosammaste man går på först,sen i vecka 10-11 brukar man bli i skriven.
    Kub i vecka 12-13 och sen UL i 19-21.
    Mycket kul att se fram emot :)
    Jag jobbar på en resebyrå med 6 personer inkl chefen i samma rum och jag hoppas att jag kan dölja det i 3-4 veckor till. Det är andra barnet så magen kan ju komma tidigare.

• princess77

Bor inte i Skåne men i Småland och när jag var 32 och väntade sonen fick jag frågan om KUB. Nu är jag 37 och dom bokar in det direkt ;)

• princess77

Nån mer än mig som är yra? Jag är konstant yr i huvudet,har kollat blodtrycket som är bra.

• princess77

Mitt illamående har kommit nu i helgen.Gick in i vecka 7 idag. Blir illamående när jag är hungrig så jag småäter hela tiden :)
    Trött är jag så in i Norden! Skulle bara gå och lägga mig en liten stund 16.30.....vaknade 18.00!

Svar på tråden Junibebisar 2016