Junibebisar 2016
Hej hej. Hoppar in här jag med
Är gravid i vecka 5+3 (Tror jag) med tredje barnet, Bor i Umeå. Tycker inte jag kommer något alls än graviditeten förutom att jag är frusen :-/
Hej hej. Hoppar in här jag med
Är gravid i vecka 5+3 (Tror jag) med tredje barnet, Bor i Umeå. Tycker inte jag kommer något alls än graviditeten förutom att jag är frusen :-/
Somnade just på jobbet! Gravidtröttheten kanske är här nu trots allt
Hur är det med lyft tidigt i graviditeten? Vi har beställt en soffa som nu kommit. Är det ok för mig att bära den tillsammans med min sambo?
Idag känner jag mig lite smått illamående. Bävar för vad som kommer! Med mina andra två mådde jag fruktansvärt dåligt och spydde i perioder flera gånger om dagen. Minns inte i vilken vecka det drog igång men ca 6-7 någon gång tror jag. Nu är jag i v 5+5. Jobbar som personlig assistent och jobbar ibland dygn vilket känns som det kommer bli enormt slitsamt. Någon mer som har ett tungt jobb eller jobbar obekväm arbetstid?
Jag jobbar natt i pass om 15 timmar. Tack och lov har jag inte mått särskilt illa eller känt mig ovanligt trött än men jag bävar inför hur det kommer att bli då. Dessutom oroar jag mig lite för OM något skulle hända mig på natten så har jag i princip ingen möjlighet att bli avlöst eller lämna arbetsplatsen. Vet inte hur jag ska hantera det riktigt.
Kom knappt upp ur sängen i morse. Så himla trött! Och jag ska ha inskolning på jobbet idag. Känns som jag kommer göra massa fel och bara lulla runt haha
Nu har jag berättat för min syster som förra veckan sa "jag vet alltid när någon är gravid" Haha, tog det som en hint! Så när jag berättade blev hon såklart jätteglad men sa även då att det visste hon ju redan.
Är i v 6+1 och känner mig super uppblåst och otäck i magen
Är så trött att jag knappt kan hålla mig vettig på jobbet och blir det här värre kommer jag måsta sjukskriva mig några dagar för att få vila. Jobbar helg den här veckan men som tur var är det väldigt lugnt just idag.