Inlägg från: Villhaenbebbe |Visa alla inlägg
  • Villhaenbebbe

Junibebisar 2016

Hejsan alla! Plussade idag och tror att jag är i vecka 6-7 någonstans. Jag har inte fått tillbaka min mens efter mitt första barn (född 23 mars i år) så lite oklart när detta skett!

Vi har inte haft skydd och varit medvetna om att det kunnat bli en bebis, men trodde väl inte riktigt det skulle gå så här fort! Ringde nyss sambon och berättade, och han tycker det känns för tätt (dock anser jag att han till 100% varit med på detta då han kommit i mog varje gång trots att vi inte haft skydd), jag är glad med chockad, hoppas bara sambons polett trillar ner snart.

Grattis till alla plus - ska bli kul att följas åt! :)

• Villhaenbebbe
    Kawinna skrev 2015-11-08 22:08:03 följande:

Här så är måendet verkligen upp och ner! Måste typ äta konstant för att inte må illa... Mitt blodsocker har börjat stiga, hade graviditetsdiabetes sist. Så på fredag innan inskrivning blir det en glukosbelastning. Känns skönt om de kan upptäcka det så tidigt som möjligt :) är i v. 7+5

Hej! Kände igen ditt nick, du var med i 91:or som börjar planera barn 2014 (tror jag det var). Så du är också gravid igen? Vad kul! Grattis :) :)
  • Villhaenbebbe
    Kawinna skrev 2015-11-09 10:47:45 följande:

Ja, precis! :) när är du beräknad nu?

Hur gammal är ditt första barn? :)

Beräknad till den 18 juni på det jag tror, men jag hann aldrig få tillbaka mensen efter första barnet så har egentligen ingen aning alls när ÄL skett.. Jag gissar enbart när jag jämför när jag började må dåligt sist med nu haha!

Han är 7,5 månad, så det blir tajt, men det ska nog gå :)
  • Villhaenbebbe
    Kawinna skrev 2015-11-09 22:27:17 följande:

Men vi är ju sjukt lika i graviditeter :p har heller inte hunnit få tillbaka mensen efter förlossningen men tror jag hade äl runt 25:e september. Hoppas dock på tidigt ul för att få det daterat, tycker att jag har känt rörelser. Alldeles för tidigt för v. 8, så antingen är det tarmarna eller så är jag längre gången :)

Min son är åtta månader och bf (om det stämmer ) är 21/6

Ja jag ska också försöka få ett tidigt ul, jag har inte ens ringt MVC då vi håller på renoverar och bor hos svärföräldrarna ute i skogen (och jag har inget körkort) men måste väl försöka ta tag i det snart! Tiden bara flyger iväg den här gången, v 10 redan..

Får jag fråga om det var planerat för er del? Vi körde oskyddat men trodde aldrig vi skulle lyckas dom få gånger man hinner få till det haha.. Så lite snopet var det! :)
Svar på tråden Junibebisar 2016