Inlägg från: RockyKiwa |Visa alla inlägg
  • RockyKiwa

Junibebisar 2016

Hej! Är 40+ och fick missfall v.9 förra hösten,har nu lyckats bli gravid igen efter 8 mån försök :)Hade faktiskt gett upp tanken på att nånsin bli gravid igen med tanke på min ålder, men nu är jag i v.4+6 och mycket kan hända! Vi tar en dag i taget:)

• RockyKiwa

Har också svårt att somna och vaknar flera ggr per natt utan anledning.En natt vaknade jag och trodde att allt var över, hade ej ont i brösten längre men sen på kvällen kom det tillbaka och nu är jag jätteöm.Har symtom så som att jag både kan bli varm och sen bli frusen,yrsel, molvärk i magen till och från och väldigt labil i humöret.Får se om och när illamåendet kommer.

• RockyKiwa

Tack så mycket "Mamma Lotta".Oj det var många barn,själv har jag 2 vuxna barn,19 år och 21 år.

• RockyKiwa

Hej! Vet att jag hade ägglossning sent på Lör kväll den 26/9 och testade svagt positivt i v. 4+2 och har haft tydliga graviditetstecken hela tiden,ömma bröst,yrsel,varm i kroppen,kissar ofta.Är i v.5+4 nu och har ömma bröst till och från och lite molvärk i magen men inte så mycket mer än det.Gjorde ett digitalt Clearblutest i morse och hoppades att det skulle stå 3+ men det stod bara 2-3! Blir orolig  då jag fick ett missfall förra hösten och jag har åldern emot mig.Vad tror ni ang resultat på testet.När borde det slå om till 3+ senast?

Svar på tråden Junibebisar 2016