Junibebisar 2016
Hej!
Jag är 29 år, beräknad till den 20 juni med mitt tredje barn får man hoppa in
Hej!
Jag är 29 år, beräknad till den 20 juni med mitt tredje barn får man hoppa in
Å vad jag lider med er som går i ovisshet jag hoppas ni fortfarande är gravida.
Min lillasyster är på sjukhus nu och ska få sitt första barn, en liten dotter
Så spänd för deras skull.
Är det bara jag som kan vakna mitt i natten o ha svårt att somna om? Detta händer 2-3 gånger per natt nu..
Jag har så jag med! Jättejobbigt!
Melindaelizabeth: Ånej stackare. Jag hoppas att det är en normal blödning och att pyret mår som han/hon ska. Vilken vecka är du i? Håller alla tummar jag kan!
meliindaelizabeth: Hoppas dina test visar starkare snart och att du får behålla pyret
Idag är jag så stolt jag klarade teoriprovet, håller på att ta körkor. Nu är det bara dumma teorin kvar :-/ Lagom trött idag
Tudelu: Oj läskigt. Hoppas det ordnar sig. Styrkekram
Här har allting kommit ut nu. Blödde intensivt i 2 timmar med minimala känningar i magen, sen kom hinnsäcken och nu är det som en vanlig mens . Gick fort när det väl kom igång ordentligt, där var 1 1/2 år av försök åt helvete :(
Lycka till ni andra !
Grattis Hannasnartmamma! Vilken nyhet för sambon
Idag har jag noll symptom. Inte ett und av molvärk :-/ Hade glömt hur jobbig denna oro är.
Till det bättre är att jag precis (30 min sen) blivit moster till en liten flicka
Bara jag som inte har så mycket symptom (än)? Är i v5 (4+6).
Idag har jag bokat in ultraljud 2/11 och inskrivning 23/11. Blev verkligare nu
Hoppas bara pyret stannar.
Missfall igen
Var gravid i september, testade den 13/9, BIM 16/9, det visade ett plus. Hann glädjas i en vecka, sedan började jag blöda 20/9 i vecka 6. Gjorde ett VUL som inte visade något foste. För någon vecka sen fick jag alla symptom igen, ont i brösten, illamående osv. Testade i söndags, fick ett plus, men började nu blöda igen. Missfall en gång till? Nästan precis samtidigt som förra gången. Det värsta är att jag knappt vill fortsätta försöka och testa, när det vänder så plötsligt. Har två barn sen tidigare, så jag kan tydligen få fullgångna graviditeter, hade ett utomkveds för 10 år sen.
Idag har jag träffat min två dagar gamla systerdotter
Såå söt o doftar underbart
en till

Är det bara jag som inte har något symtom förutom eventuellt trötthet (v6, 5+1). Bör jag vara orolig? :-/
[quote=75906694][quote-nick]Orkide skrev 2015-10-22 06:24:50 följande:[/quote-nick]
Å jag vet. Har för mig att båda mina andra graviditeter har haft symptomfria dagar men känslan att inte veta hur pyret mår blir värre när man känner sig icke gravid.
Jag har inte heller mycket till symptom. Trött är jag men det är just det enda som är konstant. Molvärk och bröstvärk kommer och går. Men det var likadant när jag väntade mina andra så jag försöker att inte oroa mig.
Vad ledsen och besviken jag blir när du uttryckligen dömmer folk här som skriver om riktig oro. Oro för att något ska gå fel med ett liv i magen. Ingen ska skämmas för att skriva här. Jag skäms å era vägar, hoppas nu ingen håller inne med sin oro, sitter ledsen o orolig hemma. Grubbla här med all rätt.
Ni som är i lyckorus skapa en positiv tråd men gör det utan att kranka ner på andra för hur VI använder tråden. Skapa den bara! Typiskt FL användare. Tänker inte längre än vad tangentbordet räcker till.
JAG väntar mitt tredje barn, aldrig fått MF men jag är fortfarande orolig för vad som kan gå fel! Jag är lycklig också över det mirakel jag väntar och det är enkelt att vara lycklig och ensam. Men att vara ensam och orolig det är jag KASS på och hur bra o stöttande min sambo är så vill jag höra andras åsikter, era.
Blev lite besviken på er nu denna lördagskväll, första gången i en gravidtråd faktiskt.
En del av oss: Hoppas du inte lyssnar på de som försöker styra tråden. Här kan du ventilera om precis vad du känner. Folk som vill ha en tråd vinklad åt ett håll får skapa en egen. Fortsätt känn dig trygg med att skriva som du känner, glädje eller oro.
Emmaapersson: Har du fått tid för nytt VUL? Håller tummarna att det ska finnas något där nästa gång.
Hade första grav.symptomet för första gången på fem dagar igår. Ont på högra sidan av höger bröst. Lite som svullna körtlar. Påminde om när
man har mjölk i tuttarna. Kändes lite knasigt
HIGH FIVE
Då väljer jag att lämna tråden för att ha lite mer positiv stämning i min graviditet! får se, kanske återvänder vid en senare tidpunkt men just nu ger ni mig inget.