• LisanCF

Junibebisar 2016

Plussade i söndags å är ganska säker på att jag går in i V6 idag. Borde då bli BF 160616:)

• LisanCF
    Orkide skrev 2015-10-19 11:33:28 följande:

Bara jag som inte har så mycket symptom (än)? Är i v5 (4+6).
    Idag har jag bokat in ultraljud 2/11 och inskrivning 23/11. Blev verkligare nu Hoppas bara pyret stannar.

Jag har inte heller några direkta symtom ännu, lär väl komma snart! Mådde iofs aldrig illa el dåligt under förra graviditeten så peppar peppar, håller tummarna för en likadan:) Är i v 6 nu 5+3
  • LisanCF
    MondayMorning skrev 2015-10-29 11:33:41 följande:

Hej alla hoppas det är ok att en till hoppar in :)
    Jag fick idag veta att jag är gravid i vecka 8 och har BF 14/6
    Har en dotter född i mars 2014 så det är spännande med en till men har inte riktigt kommit över chocken ännu att jag är gravid

Grattis! Känner igen chocken, är i samma fas jag med:) Har en dotter född 1404 och nu ser det ut att bli ett syskon 19/6, inte helt planerat..
  • LisanCF

Har tyckt att jag varit förskonad från symtom, fram till nu. Har gråtit 30 minuter efter att AIK torskade guldet, fanns typ noll chans men hoppades ändå å nu kan jag inte sluta bete mig som: "en omogen fjant" (citat från mannen som inte står så högt i kurs just nu) han kan ha rätt????????????

• LisanCF

För er som är intresserade finns det även en stockholmsgrupp skapad, sök på Stockholmsbebisar Juni 2016

Svar på tråden Junibebisar 2016