• BBW

Junibebisar 2016

Hej,

Det här känns både läskigt och spännande.

Jag är 38 år & + för 3 dagar sen & om man förstår beräkningarna rätt så ska jag ha 21-22 juni.

Har ni berättat för några i er omgivning?

När vågar man göra det?

Grattis till alla er andra!

• BBW
    Lillingridgumman skrev 2015-10-19 18:01:25 följande:

Hej,

Vill gärna vara med här. Plussade i helgen :)

BF 25/6, 36 år, första barnet

Grattis, välkommen till gruppen.
  • BBW

Är det någon annan än jag som svullnat upp?

Jag har svullnat upp, ska på bröllop i helgen å kläderna som jag prövade för en vecka sedan känns bara fel, vågen visar inget, tårarna bara sprutade...

Jag är bara 4:5

Mensvärk på ena sidan... E livrädd att gå på toa, tänk om något ska gå fel.

Känner mig så ensam då jag inte kan prata med någon om allt. Dessutom har jag bonusbarn hemma så jag å maken kan inte heller prata... Det gör att man grubblar en del för sig själv...

• BBW
    tofslan skrev 2015-11-25 12:58:49 följande:

Puuuuuh! KUB:en avklarad med finfina siffror för båda bebisarna. Nu ska jag berätta att jag är gravid så skönt ska det bli att inte vara hemlig mer. Särskilt som jag redan har stor mage som börjar bli svår att gömma även under de pösigaste tröjor.

Vecka 11+4 med twinsen idag hade eg tänkt vänta till vecka 12 men när jag nu har sett båda idag känner jag att jag kan våga berätta för chefen och för familj och vänner (en del vänner vet men de flesta vet inte). Så lättad och glad idag!

Åh vad kul!

Har sett redan tidigt att det är tvillingar, men är bara i 10+0. Har inte sagt någonting till nästan någon, ibland så känner jag att jag längtar till att få förklara varför jag e så trött hela tiden.

Ibland så känns det så overkligt att det inte känns som på riktigt.

Ska göra Kub som är inbokad om 3 veckor, känns som att tills dess så e det bäst att inget säga.

Har du barn sedan tidigare?

Sköt om dig!
Svar på tråden Junibebisar 2016