• Ciccie86

Junibebisar 2016

Hej!

Hittade er grupp och tänkte presentera mig.

Ciccie heter jag, 29 år gammal från Stockholm.

Jag har varit tillsammans med min kille i enbart 2 månader.

I natt åkte jag in på sjukhuset akut med kramper i benen och kräkningar.

Fick veta att jag har natrium brist, därför jag fick kramperna.. Men natrium bristen beror även på att jag är gravid, fick jag veta för 3 h sedan.. Det är väldig tidigt, vecka 4-5 något sådant.. Detta var absolut inte planerat, då jag har p plåster..

Jag och killen har som sagt enbart varit tillsammans i 2 mån.. Just nu är jag i chock tillstånd och vet inte vad jag tänker och känner. Att få barn är min största dröm och har länge varit.

Jag har iaf BF runt 28 juni om man följer FLs uträknare.

Kram till er

• Ciccie86
    Grus grus skrev 2015-10-25 05:31:43 följande:
    Oj vilken chock! Förstår att du inte har en aning om dina känslor. Vad säger killen? Han är väl minst lika chockad han?

Ja det kom som en rejäl chock..
    Jag berättade för killen i morse, han blev nog minst lika chockad som jag.
    Han skulle iväg till jobbet, så vi hann ej prata så mycket.
    Vi får prata mer ikväll, så får vi se vad som händer :)

Rent spontant så vill jag ha detta barn. Någonstans känns det som att det är menat!

• Ciccie86
    Ankissen skrev 2015-10-25 10:00:03 följande:
    Min lilla trea i magen är också en hoppsan. Det tog några dagar för både mig och mannen att landa, fast vi lever i ett stabilt äktenskap. Men vi hade bestämt oss för två barn, och har en av varje. Jag kände dock genast en kärlek till den lilla i magen och behålla var självklart. Nu har mannen också börjat längta men det tog några fler dagar för honom.
    Grattis till er :)
    Jag vet inte alls hur pojkvännen tar detta ännu, då han var tvungen att åka till jobbet i morse. Men vi måste prata om det.
    Jag känner att detta iallafall är något jag vill, trots vårt korta förhållande.

• Ciccie86

Grattis Primavolta :)
    Jag plussade också i morse, av en slump dock. Var på sjukhus av andra anledningar och dom passade på att ta ett graviditetstest.

Så preliminärt BF den 28/6..

Svar på tråden Junibebisar 2016