• Jeto

Junibebisar 2016

Hej hej allihopa. Jag plussade i fredags på min sons 3årsdag ????

Enligt babyappen ska jag ha bf 27/6 ????

• Jeto
    Lutetzia skrev 2015-10-25 17:49:01 följande:

Vad roligt, grattis!! Jag har också samma bf som dig. Har du börjat känna av något av graviditeten än?

Tack hihi. Min bröst är jätteömma och är trött. Min mage känns svullen också

Idag har jag även feber och halsont. Tror sonen smittat mig hahaha.
  • Jeto

Jag ansöker om medlemskapet i fb när de kritiska veckorna är över hihihi

De man är vän med kan väl se att man är medlem i den gruppen?

• Jeto
    2013januari skrev 2015-10-28 18:43:54 följande:

Hej!

Tänkte att jag hoppar in här om man är välkommen?

Plussade 13/10 och senaste mens kan man inte gå på (lång historia) så jag går efter äl och ska på vul på måndag (kan va för tidigt). Enl min gissning är jag då i 6+0 imorgon... Andra barnet, stockholm bor vi i :)

Jag väntar också andra och bor i sthlm
  • Jeto
    Ma JoLi skrev 2015-10-30 20:36:22 följande:

Åh jag måste stänga av autocorrect....

Jag är 30 och har en son precis fyllda 3 och väntar min 2a 27/6 :)
  • Jeto
    ninawinterell skrev 2015-10-31 08:09:08 följande:

Var på vul igår i v 6+6 och såg ett hjärta slå! Fantastiskt! Rekommenderar alla att göra tidiga vul :)

Kan man bara göra det sådär?

Har tid för inskrivning 30 nov och är då i v 10 nånting. Kan jag ringa bm och be om vul?
  • Jeto

Spå

Inheaven skrev 2015-11-04 21:16:02 följande:

Nej har inte vågat. Men har fått lite känslor hit och dit med några. Det är ofta med såna som visat sig vara oroliga...

Om du vill veta så har jag bra känslor om din graviditet och visste att ditt ul skulle gå bra :)

Vill du spå mig? :)
  • Jeto

Ni som varit på inskrivning utan att ha gjort vul innan. Har ni fått höra hjärtljud på inskrivningen eller tror ni att man kan få göra det för att få veta att den lever inne i magen?

• Jeto

Jippi ostfantasten jag hittade en brieost med pastöriserad mjölk!

• Jeto
    Jennyyyyy skrev 2015-11-26 19:18:53 följande:

[quote=76049454][quote-nick]Jeto skrev 2015-11-26 19:00:56 följande:[/quote-nick]Jippi ostfantasten jag hittade en brieost med pastöriserad mjölk![/

Åhhh vad för nån???? Älskar!! Fuskade häromdagen :/ så sugen på mackor med brie och salami!

President 200g 14.90 på coop
  • Jeto

Är det någon mer än mig som fortf inte gjort ul som de flesta verkar ha gjort?

Har inskrivning på måndag

• Jeto

Bjuder på en magbild då hihi 10+1 idag och har ännu inte gjort något ul. I vårat län erbjuds vi gratis kub vilket jag givetvis tacka ja till. Mest för att få se ärtan om den ens lever vilket jag inte vet än. Men är inte orolig.

Väntar mitt andra barn.

• Jeto

Jag har fått influensan. Sambon smitta mig och sonen har också blivit sjuk.

Fy vad jag mår dåligt!!!

• Jeto

Idag fick jag se våran bebis för första gången på kub på ks i solna. Vi fick en låg risk, jippi!

Fick även med oss ett par underbara bilder.

• Jeto
    Jennyyyyy skrev 2015-12-15 19:25:23 följande:

Visst är det underbart?=) Vi gjorde KUB i söndags, sprattlade runt massa hihi. Så häftigt!!

Helt otroligt =)

Jag fick ligga där nästan 1timma, det var en tjej som tränade så jag fick glo på bebisen ett tag.
Svar på tråden Junibebisar 2016