Junibebisar 2016
Hej hej allihopa. Jag plussade i fredags på min sons 3årsdag ????
Enligt babyappen ska jag ha bf 27/6 ????

Hej hej allihopa. Jag plussade i fredags på min sons 3årsdag ????
Enligt babyappen ska jag ha bf 27/6 ????

Enligt min app står de 4+5
Vad roligt, grattis!! Jag har också samma bf som dig. Har du börjat känna av något av graviditeten än?
Oh nu har jag 38 grader i feber. Igår 37.5 i morse 37.7
Jag ansöker om medlemskapet i fb när de kritiska veckorna är över hihihi
De man är vän med kan väl se att man är medlem i den gruppen?
Hej!
Tänkte att jag hoppar in här om man är välkommen?
Plussade 13/10 och senaste mens kan man inte gå på (lång historia) så jag går efter äl och ska på vul på måndag (kan va för tidigt). Enl min gissning är jag då i 6+0 imorgon... Andra barnet, stockholm bor vi i :)
Åh jag måste stänga av autocorrect....
Var på vul igår i v 6+6 och såg ett hjärta slå! Fantastiskt! Rekommenderar alla att göra tidiga vul :)
Spå
Nej har inte vågat. Men har fått lite känslor hit och dit med några. Det är ofta med såna som visat sig vara oroliga...
Om du vill veta så har jag bra känslor om din graviditet och visste att ditt ul skulle gå bra :)
Ni som varit på inskrivning utan att ha gjort vul innan. Har ni fått höra hjärtljud på inskrivningen eller tror ni att man kan få göra det för att få veta att den lever inne i magen?
Jippi ostfantasten jag hittade en brieost med pastöriserad mjölk!
[quote=76049454][quote-nick]Jeto skrev 2015-11-26 19:00:56 följande:[/quote-nick]Jippi ostfantasten jag hittade en brieost med pastöriserad mjölk
Jag har fått influensan. Sambon smitta mig och sonen har också blivit sjuk.
Fy vad jag mår dåligt!!!
Idag fick jag se våran bebis för första gången på kub på ks i solna. Vi fick en låg risk, jippi!
Fick även med oss ett par underbara bilder.

Visst är det underbart?=) Vi gjorde KUB i söndags, sprattlade runt massa hihi. Så häftigt!!