Inlägg från: Elinwyens |Visa alla inlägg
  • Elinwyens

Junibebisar 2016

Har bf 27 juni, är alltså i vecka 5 nu enligt appen. Har inga gravidsymptomer alls, är det normalt? Börjar känna mig så orolig :( inte ens lite molande värk...

• Elinwyens
    Ellaria skrev 2015-10-23 11:59:58 följande:

Om ni har samma BF kan du ju omöjligt vara i 6-7 och hon i 5.

Står 4+5 för mig. Jobbigt att man ska behöva gå och vara orolig hela tiden.. jag fick ganska svagt streck, då testade jag igen nån dag efter, fortfarande svagt. Sen testade jag clearblue, då kom det upp att jag var gravid på engång ???? för dig då?
  • Elinwyens
    Elenius skrev 2015-10-23 11:54:54 följande:

Jag har BF samma datum som dig!

Tror inte du behöver vara orolig, plötsligt så slår de till, för mig hände det i vecka 6-7 ungefär!

Men klar man oroar sig...

Jag har inte ett dugg ont i brösten, det oroar jag mig för nu. Alla verkar ju ha det!

Hur var det för dig, var dina gravtest jättetydliga?

Kram

år 4+5 för mig. Jobbigt att man ska behöva gå och vara orolig hela tiden.. jag fick ganska svagt streck, då testade jag igen nån dag efter, fortfarande svagt. Sen testade jag clearblue, då kom det upp att jag var gravid på engång ???? för dig då? Kram ????
  • Elinwyens
    Elenius skrev 2015-10-23 12:36:04 följande:

Typ samma som mig då, jag testade med clearblue digital i söndags, fick direkt ett gravid 1-2, testade med RFSU teststickor i onsdags och fick svaga plus! Så vi är ju båda gravida men visst är det ibland svårt att tro!

Blir galen på det här, jag fick ett MA i augusti så därför skrev jag om den graviditetens symtom, kanske lite otydligt av mig :)! Då hade jag väldigt ont i brösten, sen bruna flytningar. Idag var det ljusbrunt på pappret igen! Suck.

Kram till dig!

Ja visst är det svårt att förstå, speciellt när man inte har några symptomer.. men dom kommer nog! Är det ditt första barn? Det är vårat första, så allt är så nytt. Dock blev jag gravid förra året men då valde vi att göra abort. Och då hade jag alla möjliga symtomer... men jag har läst att det är normalt så oroa dig inte!???? kul att följa någon som är så nära.. kram
  • Elinwyens
    Elinwyens skrev 2015-10-23 12:51:58 följande:

Ja visst är det svårt att förstå, speciellt när man inte har några symptomer.. men dom kommer nog! Är det ditt första barn? Det är vårat första, så allt är så nytt. Dock blev jag gravid förra året men då valde vi att göra abort. Och då hade jag alla möjliga symtomer... men jag har läst att det är normalt så oroa dig inte!???? kul att följa någon som är så nära.. kram

Haha det råkar komma med massa frågetecken.. vet inte varför dom kommer med! Glömde fråga, MA vad är det?
  • Elinwyens

Tack så mycket och detsamma! Ja, klart det kommer gå vägen! För oss båda!

Åh, sånt kan inte vara roligt... Är så rädd för att det ska hända mig! Vi ska på VUL den 3e november.. Har du instagram eller något? Skulle vara så kul att följa er längre fram i graviditeten och se hur allt går!

Kram

• Elinwyens
    Jeto skrev 2015-10-25 17:05:52 följande:

Hej hej allihopa. Jag plussade i fredags på min sons 3årsdag ????

Enligt babyappen ska jag ha bf 27/6 ????

Samma BF datum som mig! Men enligt min app gick jag in i vecka 5 idag :)
  • Elinwyens
    HeIena skrev 2015-10-26 13:12:00 följande:

Finns det fler här som äter postafen? Jag ska börja äta idag för mitt illamående. Jag är illamående hela dagarna..

Hur har ni svarat på tabletten? Har den hjälpt?

Har hört från läkare att man inte får äta postafen om man är gravid!!
  • Elinwyens
    Linda_ skrev 2015-10-27 18:38:20 följande:

Provar att skriva igen. Är det någon mer än jag som inte har växtvärk än? Jag får mer och mer symtom men ingen molande värk.

Inte jag heller. .:o
  • Elinwyens

Ljusbrunt när jag torkar mig, sen igår.. något farligt tror ni? Orolig som vanligt.....

• Elinwyens
    Matildajb skrev 2015-11-22 22:28:08 följande:

Åh vad kul!! Vore himla kul att följas!

Jag känner också mycket oro inför det, men det har faktiskt blivit lättare för varje vecka!!! <3

Kan man inboxa här på familjeliv ?

Vet inte riktigt hur man gör men om du inboxar mig så kan jag skriva mitt namn så kan du lägga till mig på Facebook :)

Ja det är mitt första, pappan till bebisen har två söner innan :)

Hej! Vad kul :D jag har också bf 27 juni :)
  • Elinwyens
    Matildajb skrev 2015-11-23 10:42:22 följande:

Vad kul!!! Bor du någonstans i trakten? (Lidköping

-götene-skara)

Jag bor i Dalarna.. så det är ju en bit ifrån :( vad tråkigt!
Svar på tråden Junibebisar 2016