• Divander

Junibebisar 2016

Hej, vaknat för 2 gången för att kissa och har alltid lika svårt för att somna om..

Har BF 14/6 med andra barnet. Men det datumet kommer nog ändras. Fick 4 olika datum med första barnet då jag har väldigt oregelbunden mens.

Har väl inte direkt haft några symtom mer än att jag är väldigt trött..

Jag ska väl försöka somna om igen.. Då dottern och killens dotter vaknar tidigt och leker rövare.. :)

• Divander

Jag var nyss och kissade. Kom lite blod och har lite ont i magen men inte alls så ont som jag brukar ha vid mensvärk..

Men kan inte låta bli att vara orolig.. :(

• Divander

Jag hade en del blödningar under första graviditeten.. Men det var senare i graviditeten. Men då kom dom på att min moderkaka inte ville följa med upp när den växte..

Tänkte att jag ska hålla mig tills imorgon och ringa till MVC då. Det beror säkert på det du skriver så ska försöka tänka på det.

• Divander
    Wielkip skrev 2015-10-27 16:13:09 följande:

Jag fick lite restriktioner dock pga moderkakan, skulle inte ha sex, inte för att det spelar mig någon roll, bara bebin mår bra!

Någon mer som haft föreliggande moderkaka och blödningar vid tidigare graviditet? Hur ofta och rikliga blödningar hade ni isf? Fick ni extra ul tidigt i graviditeten eller bara det runt v.32? Vanligast att man intr märker det fören RUL kanske iofs, det gjorde vi min förra graviditet och i v.32 hade den flyttat sig.

Hej, jag hade föreliggande moderkaka vad min förra graviditet. Men det fick jag vet först efter att jag varit inne på akuten 5 ggr.. Runt vecka 30 hade den flyttat med och jag slutade blöda. Annars så hade jag blödningar och ont varje gång moderkakan skulle växa lite till.

Jag vet inte om jag har det denna gången. Slutat blöda rött nu och det kommer bara lite brunt när jag kissar.
  • Divander
    frucgsvensson skrev 2015-12-19 14:23:41 följande:

Nu har jsg börjat läcka råmjölk. Redan i vecka 16 (snart 17). Någon annan som också börjat gjort det?

Jag läcker med.. Gjort det sen vecka 12
  • Divander
    frucgsvensson skrev 2015-12-19 23:36:06 följande:

Oj, så tidigt! Vad ör det för mängd för dig?

I början var det mest om jag va där och pillade. Nu läcker jag igenom på nätterna och på dagarna.

Fick väldigt mycket mjölk minns jag vid förra graviditeten så dom skojade lite på BB att jag kunde amma allas barn där om jag så ville..
Svar på tråden Junibebisar 2016