Junibebisar 2016
Kände att jag gärna vill vara med och dela alla era tankar och funderingar om era graviditeter. Jag plussade för två veckor sedan, jag är idag inne i vecka 8 (7+1). Det känns helt magiskt. Beräknad bf 7 Juni ????
Kände att jag gärna vill vara med och dela alla era tankar och funderingar om era graviditeter. Jag plussade för två veckor sedan, jag är idag inne i vecka 8 (7+1). Det känns helt magiskt. Beräknad bf 7 Juni ????
Har mer värk i magen till och från. Är det normalt? Hur har ni det??
Att pendla mellan skratt och gråt på två sekunder. Helt galet! Något man kanske ska vänja sig vid.
Sara222 jag känner precis likadant. Man går och lägger sig trött men vaknar lika trött. Hoppas verkligen det blir bättre ju längre tiden går. Går in i vecka 9 idag så håller tummarna.
Åkte in akut igår kväll då jag hade riktigt ont i magen. Men efter olika tester fick jag åka hem igen. Men skulle tillbaka idag för mitt första Vul. Tror aldrig jag känt en sådan lättnad av att se att allt var som det skulle. Där tickade hjärtat på och helt plötsligt känns allt mycket mer verkligt ??