Junibebisar 2016
Hej! Plussade precis och är beräknad till den 28/6 om man räknar efter sista mensen. Är i v.6 nu. Själv har jag molande värk i underlivet, inte så mycket i magen. Är det någon som har det så eller har haft?
Hej! Plussade precis och är beräknad till den 28/6 om man räknar efter sista mensen. Är i v.6 nu. Själv har jag molande värk i underlivet, inte så mycket i magen. Är det någon som har det så eller har haft?
Läser massa om er som har alla möjliga starka symtom, och det där med om man mår illa på morgonen så är det 70% mindre risk med missfall!
Jag är i mitten av vecka 6 ungefär och har inga symtom, förutom massa mens/molvärk! Det känns verkligen som det är något fel eftersom alla har så mkt symtom men inte jag.. Orkar inte gå igenom ett MA till!
[/
Samma här befarar att det är kört här och får väl veta det jag innerst inne vet att det inte är bra...orkar inte en gång till. Vill bara sluta existera just nu...nu rinner tårarna oron river i hela kroppen nu.
Jag är också i v.6 och har bara ömma bröst molande värk i underlivet som symptom. Hade inte mer i mina förra graviditet heller och då var det ändå tvillingar! Var bara sjukt förstoppad! Så oroa dig inte! Alla har inte kraftiga symptom.
Jag är det! Mitt första barn :)
Vad roligt. Hur gammla är ni?[/quote]
Jag är 30 år och har tvillingpojkar på 5 år här hemma. Hur gammal är du?
Fått missfall, vaknade med kraftig mensvärk och att det blödde. Va på gynakuten där läkaren sa att det sannolikt var missfall..
Han sa att jag skulle dubbelkolla med gravtest om 2 veckor :(
Så tråkigt, är ledsen och gråtfärdig om vartannat..
/ Åh, vad tråkigt! ???? Förstår att det är tufft nu!!
/ Åh, vad tråkigt! ???? Förstår att det är tufft nu!!
Hej alla! Jag undrar lite hur ni räknar ut Bf? Med tanke på att min menscykel bara är 25 dagar.
skulle vara kul och veta hur ni alla räknar innan ni gjort ul.
Åh, grattis till tvillingar! Du har en helt underbar resa framför dig!Mina killar är nu drygt två år, de kommer vara 2 år och 7 månader ungefär när lillskrutten kommer.
Du kommer bli behandlad som en prinsessa av vården, få gå på UL tills du storknar mm,att vänta tvillingar är speciellt och man känner sig verkligen utvald.Fast själv är jag rätt nöjd med en denna gång,ska bli så mysigt