Junibebisar 2016
Hej alla! Jag har inte vart redo innan men nu hoppar jag in här om jag får plats . Har dock fått bf datum sista maj men känns mer som början av juni är mer troligt.
Går in i v 12 idag och oron har funnits konstant sen dag ett .
Mitt första barn så vet inte hur något ska vara/kännas. Och jag är en väldans orosperson . Framförallt nu när det inte bara handlar om mig.
För 3 v sen var jag och gjorde ett vul pga en liten cysta jag har och kollade upp så allt såg bra ut . Och då gjorde det de och fick även se ett tickande hjärta. Då försvann lite av oron.
Sedan fick jag en liten ljusrosa flytning förra veckan och bröt ihop totalt. Tänkte att nu är det kört , men tydligen är det helt normalt och sålänge det inte blöder riktigt och gör ont så var det ok.
Men tyvärr är ju den maximala oron tillbaka nu.
Har kub om två v och vill bara att tiden ska gå så vi får kubtestet gjort och förhoppningsvis visar att allt är ok. Så kanske jag kan slappna av lite mer.
Jag vet att oron inte är bra att ha konstant och att jag ändå inte kan göra något åt om det skulle vara kört. Men kan inte hjälpa det ändå.
Hade varit så skönt att veta att allt är bra bara..
Känns bra att läsa om att flera är oroliga med. Nu blev detta jättelångt, var bara tvungen att skriva av mig lite.
Ha en fin dag alla!:)