• Saraasa

Junibebisar 2016

Hej! Går gärna med i gruppen!

BF 28/6.

Wielkiep vi var med i samma Marsbebis 2012, ska bli kul att följa varandra igen. Om allt går vägen denna gången!

Jag är i 4+4 och har haft så spända bröst sedan 2 dagar innan bim, men sedan igår har det släppt helt, inga spända bröst och inget annat förutom tröttheten som är enorm.

Så orolig för MF eller MA.

Vad kan det bero på? Att kroppen börjar stabilisera sig eller ett första tecken på MF?

• Saraasa

Hej tjejer!
    Idag var jag på tidigt vul. Åkte in på gynakuten med smärta i vänster äggstock. Visade sig vara en cysta som spruckit och allt såg bra ut med lilla pyret, vi såg ett fint hjärta också, vilken lättnad även om det är en bit kvar till v12.
    Blev flyttad 4 dagar, från 6+6 till 7+3 enligt fostrets storlek, att 4 dagar kan göra en så glad.
    Fick även veta att min livmoder ligger bakåtriktat ( mindre än 10% har det ) att jag missat den informationen när jag väntade första barnet gör mig lite förvirrad, haha..
    Kunde dock inte låta bli att googla och det kan tydligen öka risken för missfall enligt diverse familjeliv sidor. Någon annan här inne som också har det och har mer information, ska såklart fråga mer på inskrivningssamtalet om ca 1 v.

Svar på tråden Junibebisar 2016