Inlägg från: Pluttan86 |Visa alla inlägg
  • Pluttan86

Junibebisar 2016

Så fort jag blir för hungrig så börjar jag må illa, känns som att jag går och småäter hela tiden. Hur ska detta sluta????.

• Pluttan86
    corona skrev 2015-11-13 09:50:43 följande:

Vill också ha kommit så långt som vecka 12!  Känns som jag är sist av alla här, med BF 30/6.

Ja, vi har bestämt killnamn!  Tjejnamn har vi ingen aning om, men känner verkligen på mig att det är en liten pojk! 

Är du i v. 12 med BF 30/6?

Jag är i v.8 med BF 26/6. Ska göra vul på måndag v.9.(8+0), hoppas helgen går fort och att man förhoppningsvis får se en liten räka på skärmen. <3

Någon som brukar ta gravtest med jämna mellanrum? Trots att man plussat, bara för att se att det fortskrider?
  • Pluttan86
    Nathalie_xl skrev 2015-11-13 14:09:37 följande:

Hur ser era magar ut? Jag gick in i v11 idag. 10+0!

Känner mig fet, och vet inte om jag har ätit för mycket eller om jag börjar få bebis mage??

Min mage är pluffsig och uppblåst ffa på kvällen. Gått upp 2,5 kg sen jag plussade(!!). Beror nog mest på god mat i kombination med mkt vila och lite träning tyvärr ;) hihi
  • Pluttan86

Vecka 19 imorgon, så himla trött och irriterad på min stackars sambo och min övriga familj(föräldrar). Som ett åskmoln! Någon som känner igen sig? Tänker på lågt hb, men blir man irriterad av det? Jobbigt att inte kunna kontrolla sina känslor.

Svar på tråden Junibebisar 2016