Junibebisar 2016
Hej, har följt er på avstånd en tid.
Nillaa, 33 år, Göteborg, första barnet, bf beräknad till 4 juni.
Mår i stort bra men är väldigt trött.
Trevlig tisdag!
Hej, har följt er på avstånd en tid.
Nillaa, 33 år, Göteborg, första barnet, bf beräknad till 4 juni.
Mår i stort bra men är väldigt trött.
Trevlig tisdag!
Är det någon annan som fryser mycket? Jag fryser så att det nästan gör ont i kroppen, både när jag är inomhus och utomhus. Sitter och jobbar med tjock tröja och halsduk.
Hur gamla är ni som ska göra KUB? Jag ville göra det först men sen läste jag att man måste vara beredd på svaret och vad man ska göra med det. Jag hade aldrig vågat gå vidare med FVP dessutom och ta risken att få missfall/vill inte ha en lång nål i magen :/. Jag är snart 32. Hade varit lättare med NIPT men det kostar skjortan....
Har inte varit här på en stund men vad härligt att se att så många kommit förbi eller närmar sig RUL! Vi gjorde vårt igår och allt såg fint ut. Liten beräknas göra entré 4/6. :)
Uppfattar det som ganska vanligt att ta reda på könet? Jag har fått den frågan mer än 25 gånger! Den är vanligare än "hur mår du?" - varför är det så?
Har ni börjat fundera på vagn? Har googlat lite och inser att det är en rejäl djungel där ute...
Trevlig helg!
Jag är också väldigt förvånad över hur viktigt det verkar vara. Vi valde att inte fråga. Hur har/ska du göra?
Härligt att allt såg fint ut!
Jag är faktiskt också förvånad över hur intresserade folk är av kön. De mest förvånande människor har frågat mig "vet ni vad det blir" innan de frågat hur jag mår eller när bebisen är beräknad efter att jag berättat om graviditeten. Jag blir lite provocerad av det måste jag säga.
Hejsan, hoppas det är okej att hoppa in här :)
Är en 29 åring som väntar sitt andra barn bf 13/6.
Flyttar till Kungsbacka- onsala i Mars och undrar om det finns nån i gruppen Som bor i närheten? :)