Inlägg från: Jennyyyyy |Visa alla inlägg
  • Jennyyyyy

Junibebisar 2016

Känner ni av era symptom varje dag lika mkt?? Haft så spända och ömma bröst men idag är de mjukare och jag nojar! Haft missfall som sagt innan. Man letar symptom liksom. Hade lite Molvärk innan och ont nät jag rör brösten men inte lika spända som sagt. Jobbiga tid nu:(

• Jennyyyyy

Vart hittar jag fb-gruppen? Tycker denna sida är så rörig och man får backa massa för hänga med??

• Jennyyyyy

kan man be om vul på hälsosamtalet? Vill med se så allt är ok då jag haft missfall. Gör de det på mödravården isåfall? Någon mer som har en extrem mättnadskänsla?? Så obehagligt. Som man vore mätt på luft. Men inte konstigt då matsmältningen står mer stilla.

• Jennyyyyy

Varför skulle illamående minimera risken till missfall??! Mår inte illa det minsta. Hoppas jag slipper det med då jag har kräkfobi. Tror det är hur känslig man är för hormoner som gör en illamående.

Har molvärk, ömma bröst och mättnadskänsla pga gaser.

• Jennyyyyy

Är era bröst likadana hela tiden?? Mina har mjuknat och inte lika ömma idag. Man blir så nojig!!!

• Jennyyyyy

[quote=75942067][quote-nick]ninawinterell skrev 2015-10-31 08:09:08 följande:[/quote-nick]

Var på vul igår i v 6+6 och såg ett hjärta slå! Fantastiskt! Rekommenderar alla att göra tidiga vul :)

Hur får man det? Vill med göra det då jag tidigare haft MF. Ska man be mvc??:)

• Jennyyyyy

Har sån mättnadskänsla! Äcklad men mår inte illa. Hela magen är svullen med. Nån mer med IBS?? Lite jobbigt då jag bara är sugen på kolhydrater och det är nåt jag försöker undvika annars då jag mår mkt bättre. Må bra och "svälta" eller äta och få kass mage :p

• Jennyyyyy

[quote=75943400][quote-nick]frestelsen skrev 2015-10-31 15:05:57 följande:[/quote-nick]

Jag har typ varit förkyld nästan hela graviditeten nu. Men tror nog bara jag haft otur.

[/

Immunförsvaret blir försämrat som gravid så väldigt vanligt!

• Jennyyyyy

[quote=75945454][quote-nick]ntmas skrev 2015-11-01 08:30:54 följande:[/quote-nick]

Någon mer än jag som vaknar flera gånger per natt nu när man är gravid?

Hur har ni gjort med tidigt ultraljud?

[/

Japp jag gör. Står att mga sover oroligt.

• Jennyyyyy

Jag gick från hunger till äcklad av allt. Tom vatten:p inte sugen på nåt typ. Trög mage med då jag bara får ner skit. Inte ens sugen på grönsaker vilket jag äter massor annars. Hoppas detta går över snart. Vill kunna äta hälsosamt!

Svar på tråden Junibebisar 2016