Junibebisar 2016
Jag plussade förra veckan, har BF 20/6. Första barnet för mig och sambon, Vi är 29 båda två. Skräckblandad förtjusning detta...
Jag plussade förra veckan, har BF 20/6. Första barnet för mig och sambon, Vi är 29 båda två. Skräckblandad förtjusning detta...
Det kommer inte allt för ofta, tycker det är mest när jag Bajsar och tar i, rosa lite i flygning eller på pappret. Inget från rumpan det har jag med så inte där ifrån, inget rött och inget ont och inga klumpar
Har oxå BF 20 juni, :)
Är det bara jag som inte har något symtom förutom eventuellt trötthet (v6, 5+1). Bör jag vara orolig? :-/
ingen som reagerade eller citerade det jag skrev, jag som behövde stöd.. lite uppmuntran, jag är så sjukt orolig..
Är i vecka 7 nu och mår illa hela tiden och är extremt trött. Finns det någon här som blivit sjukskriven pga detta? Mår illa 80 % av min vakna tid. Jobbar som lärare och vet inte hur det här skall gå. Kommer jag att orka.
Oj vilken debatt det varit här. Har läst ikapp just. Fick en liten klump i magen, trots att jag inte skrivit så mycket om min oro för mf/ma. Tycker det är orättvist mot de andra i gruppen som skrivit om sin oro att de ska känna sig ovälkomna. Har i tidigare graviditeten (som tyvärr inte gått vägen) också varit med i liknande grupper och alltid funnit dem som väldigt stöttande oavsett vad som skrivits, och att alla har stöttat varann i glädje och sorg. Hoppas att den här gruppen också kan bli så.