• zofies21

Junibebisar 2016

Själv har jag RUL på måndag!! Sett bebisen på VUL i vecka 10, hört hjärtat med doppler nåra gånger och även känt h*n buffa, men ändå är jag livrädd att det inte kommer gå bra på rul, att dom säger att nåt är fel eller nåt... Andra barnet... Varför denna oro?! Längtar till måndagen har passerat... Nån mer än jag som kände denna oro framtill rul ??

• zofies21
    Elenius skrev 2016-01-29 23:18:11 följande:
    Jag har också RUL på måndag, är jättenervös.

Även fast jag sett hen i vecka 16 och jag känner buffar på kvällen. Så känner jag precis som du, skillnaden är att detta är mitt första barn..

Ska tänkta på dig på måndag! kram
    Åh, vad spännande! Vilken tid har du på måndag? Kommer att tänka på dig med! Kram
  • zofies21
    ebe91 skrev 2016-01-30 01:36:58 följande:

Första barnet var jag knappt nervös alls, bara förväntansfull. Denna gång tyckte jag sista veckorna innan RUL var såå jobbiga. Tänkte på allt som skulle kunna vara fel. Man säger ju att risken är mindre vid andra barnet om första var friskt, men jag kände mig mycket mer tacksam att allt såg bra ut nu med nr 2.

Skönt att det inte bara är jag som tänker så! Åh okej! Det har jag inte hört förut.. Får försöka att tänka så och hoppas på att allt går bra på måndag !! :)
Svar på tråden Junibebisar 2016