• Kawinna

Junibebisar 2016

Hej! Får man häng på här?
    Väntar mitt andra barn vid midsommar!

• Kawinna

Jag är så nervös den här graviditeten! Fattar inte varför men har så svårt att tro att det ska gå bra... var inte alls så här förr gången. Hoppas det går över snart så jag kan njuta :)

• Kawinna
    SSK13 skrev 2015-11-04 20:21:56 följande:

Känner igen mig SÅ. Vilken vecka är du i?

"Skönt" att inte vara ensam! Är i v. 7+1 idag.

Tror att det är lite för att min mamma fick mf varannan gång hon var gravid så då tror jag det kommer vara lika för mig... fick tidigt mf innan min förra graviditet nämligen.
  • Kawinna
    SSK13 skrev 2015-11-04 20:42:29 följande:

Då är jag en vecka bakom dig :) 

Om du fick MF förra graviditeten minskar ju risken för denna? :)

Jag fick alltså mf sedan blev jag gravid med min son ;)

Men nu har jag gått längre än vid missfallet men funderar ändå på om jag ska fråga bm om ett tidigt ul. Vet egentligen inte hur långt gången jag är eftersom att jag inte fick tillbaka min mens efter förlossningen innan jag blev gravid igen. Men vet på ett ungefär när jag hade äl :)
  • Kawinna
    ntmas skrev 2015-11-04 21:42:58 följande:

Är också i vecka 8 (7+0) idag och BF 21 juni! :D

Roligt att vi är några som har samma bf-datum :)
  • Kawinna
    ntmas skrev 2015-11-05 04:44:53 följande:

Ja! :)

Hur mår du?

Jag mår okej men mår lätt illa hela tiden och börjat blivit väldigt trött! Sen känner jag mig nästan lite nedstämd men det kan vara för att jag känner mig väldigt stressad över mitt liv just nu.

Hur mår du själv? :)
  • Kawinna

Inheaven vill du kolla på mig? Om du får någon känsla alltså :) kanske lite svårt när jag inte skrivit så mycket. Men vore kul om det gick! Vill inte ha reda på om det kommer gå bra eller dåligt men gärna om det är pojk eller flicka och om det är en eller flera ;)

Fast om du tycker det är jobbigt behöver du inte!

• Kawinna
    Maräng87 skrev 2015-11-05 15:01:26 följande:

Nu har vi varit på vul och sett ett litet tickande hjärta :) Blev framflyttad en dag så 9+1 idag!

Åh mysigt :)
  • Kawinna

Tycker också att man kan hålla god ton fast man diskutera och är av olika åsikt.

Vi ska inte göra kub p.g.a. jag är ung och vi inte har något sådant i släkten. Vi vet heller inte vad vi skulle göra med siffrorna vi får.

Om det är något allvarligt fel på barnet så får man ju reda på det vid rul och då kan man ta ställning.

Både min man och jag har erfarenhet av utvcklingsstörda människor så vi vet vad det skulle innebära.

• Kawinna

Här så är måendet verkligen upp och ner! Måste typ äta konstant för att inte må illa... Mitt blodsocker har börjat stiga, hade graviditetsdiabetes sist. Så på fredag innan inskrivning blir det en glukosbelastning. Känns skönt om de kan upptäcka det så tidigt som möjligt :) är i v. 7+5

Svar på tråden Junibebisar 2016