Junibebisar 2016
Hej! Får man häng på här?
Väntar mitt andra barn vid midsommar!
Hej! Får man häng på här?
Väntar mitt andra barn vid midsommar!
Jag är så nervös den här graviditeten! Fattar inte varför men har så svårt att tro att det ska gå bra... var inte alls så här förr gången. Hoppas det går över snart så jag kan njuta :)
Känner igen mig SÅ. Vilken vecka är du i?
Då är jag en vecka bakom dig :)
Om du fick MF förra graviditeten minskar ju risken för denna? :)
Är också i vecka 8 (7+0) idag och BF 21 juni! :D
Ja! :)
Hur mår du?
Inheaven vill du kolla på mig? Om du får någon känsla alltså :) kanske lite svårt när jag inte skrivit så mycket. Men vore kul om det gick! Vill inte ha reda på om det kommer gå bra eller dåligt men gärna om det är pojk eller flicka och om det är en eller flera ;)
Fast om du tycker det är jobbigt behöver du inte!
Nu har vi varit på vul och sett ett litet tickande hjärta :) Blev framflyttad en dag så 9+1 idag!
Tycker också att man kan hålla god ton fast man diskutera och är av olika åsikt.
Vi ska inte göra kub p.g.a. jag är ung och vi inte har något sådant i släkten. Vi vet heller inte vad vi skulle göra med siffrorna vi får.
Om det är något allvarligt fel på barnet så får man ju reda på det vid rul och då kan man ta ställning.
Både min man och jag har erfarenhet av utvcklingsstörda människor så vi vet vad det skulle innebära.
Här så är måendet verkligen upp och ner! Måste typ äta konstant för att inte må illa... Mitt blodsocker har börjat stiga, hade graviditetsdiabetes sist. Så på fredag innan inskrivning blir det en glukosbelastning. Känns skönt om de kan upptäcka det så tidigt som möjligt :) är i v. 7+5