Junibebisar 2016
Oscarsmamma84 skrev 2016-05-31 14:40:06 följande:
Nej läkarna har inte sagt nåt om det. Det är min svärmor som fantiserat ihop det. O hur hon fått det på sin hjärna är det ingen som vet för min sambo sa att jag ska på kontroll på fredag o helt plötsligt sitter hon o gråter o kan inte förstå varför de inte tog ut barnet igår utan ska vänta tills fredag. Så hon gör det inte direkt bättre för oss då vi är oroliga o hon beter sig som barnet är döende eller nåt. Jag räknar med att de bara kollar hjärtat på fredag o sen har det under kontroll fram tills den föds. Men o få mina tröga svärföräldrar att fatta det e hopplöst
Tröga svärföräldrar finns det gott om! Herregud, så de ska hålla på. Vi ska ha om 15 dagar och igår när ingen av oss svarade i telefon när hon ringde en gång kl 12 så var hon ju övertygad om att vi var på förlossningen. För det kan ju inte vara så att man är upptagen och inte märker att det ringer. Vi ska träffa dem i helgen, och jag är redan orolig för hur hon ska hålla på.
Jobbigt att din svärmor håller på som hon gör. Du får be henne lägga av! När hon efter bebisen har kommit frågar varför du var otrevlig så kan du ju bara skylla på hormonerna, att du inte riktigt var som dig själv. Det är en bra ursäkt, även om det kanske inte har något med hormoner att göra alls.