• Glader02

Junibebisar 2016

Hej! Jag har inte skrivit innan man följt er alla. Härligt med så många bebisar som ploppar ut! Vår bebis är beräknad till 27 juni, så en vecka kvar till bf. Inga känningar alls så tror det blir mer än en vecka... men hoppas på midsommar!

• Glader02
    Blomman1985 skrev 2016-06-25 08:25:57 följande:

Åhh alla verkar ju få sina knoddar. Mina hormoner är inte att leka med nu, kastas mellan hopp och förtvivlan att min aldrig ska komma ut.

Bf + 5 idag och känner mindre än på länge. Hinnsvepningen kändes de första 8 timmarna ungefär sedan försvann allt.

Bf - 2 idag och jag vill bara den ska komma ut nu! Tiden går sakta. När gjorde du hinnsvepningen? Hoppas det kommer igång snart!
  • Glader02
    Blomman1985 skrev 2016-06-25 11:23:41 följande:

Jag gjorde hinnsvepningen i torsdags efter lunch. Man brukar ju säga att det ska komma igång inom 48 timmar vilket det är nu. Får börja räkna ner till igångsättningsdatumet istället känns det som.

Åh. Lycka till!
  • Glader02
    Loujo skrev 2016-06-25 12:54:31 följande:

I onsdags (bf+6) kl 08.31 tittade äntligen vår son ut efter en lång och intensiv men helt magisk förlossning, som startade med att slempropp och värkar satte igång ca 03 natten till måndag. 53cm och 3485g kärlek <3 Vi åkte hem torsdag fm och livet har aldrig känts så fint. Hoppas ni som fortfarande väntar snart får träffa era mirakel! :)

Grattis! Härligt!
  • Glader02

Idag har jag haft rosa och tjockare, slemmiga flytningar två gånger. Molande värk i rygg. 39+5 idag. Vad tror ni om det rosa som kommer på pappret?

• Glader02
    eliiinv skrev 2016-06-26 12:19:00 följande:

Jaha då var vi här, kom ut nu tack :)

Spännande! Hoppas vi slipper vänta för länge... visst är väntan långsam nu? Har du känt något annorlunda nu?
Svar på tråden Junibebisar 2016