Junibebisar 2016
Har ni redan bokat in vart ni ska föda... Vilka mer förberedelser och inhandlingar har alla förstagångsföderskor hunnit göra?
Har ni redan bokat in vart ni ska föda... Vilka mer förberedelser och inhandlingar har alla förstagångsföderskor hunnit göra?
Ja, kanske jag inte behöver gå til v. 40, men är just nu i v. 33+3, så om 4 dagar så är det ok för bebis att komma ut. :) Men såklart, ju längre dom är inne, desto bättre.
Bm besöket gick väldigt bra, nu är huvudet fixerad, trodde verkligen inte att hon skulle fixera sig alls innan fl.
Det jag kan komma ihåg med mina tömningsdagar tidigare är att fl inte har startat så himla långt efter. Frågan är om det är samma mönster den här gången också.
Det jag misstänkte...
För inga prover har gjorts på min bebis.
För det måste väl ändå va ett helt annat prov? Läst något om att de gör det i samband med fostervattenprov? Vilket jag inte gjort. Måste ringa min barnmorska imorgon... Blir galen.
På midsommarafton 13.15 kom vår Lily till världen efter 35 timmars förlossning.
Känns underbart att hon äntligen är här!
Grattis! Det var en lång förlossning! Men vad som helst för de små liven :D
Misstänkte i början oxå att Elin fick ont av d dropparna för hon var helt otröstlig på kvällarna när hon fått dem. Hon får miniform droppar o fick svaret på ett annat forum att de kan ge obehag i ca 2 v . Jag har ändrat o ger henne båda dropparna på morgonen o hon är lugnare nu