• eliiinv

Junibebisar 2016

Finns det några fler här som bor i Göteborg? :D

Går in i v. 35 imon och hade vart så kul att lära känna andra mammor på mammaledigheten och sen att gå på barnvagnspromenader med. Kände att föräldragruppen jg och min sambo gick på inte alls fick oss att träffa nya människor, är 22år iaf och bor på centrala Hisingen :)

• eliiinv
    jag_1987 skrev 2016-05-16 08:09:48 följande:

Japp ja är från göteborg väntar barn nr 2, har en dotter på 3 år, och är i vecka 38. Bor i Torslanda:)

Va kul! Jag är uppväxt i Torslanda och flyttade därifrån för 3 årsen, vilken BVC går du på? :)
  • eliiinv

Nån mer som ligger hemma och sjukar? Haft fläkten på varje natt pga värmen hehe kanske inte det bästa, ligger vrölförkyld nu, nån som har husmorstips?

Dessutom fick jag molvärk igår i nedre delen av magen, så störande att jag iaf fick byta sovställning. Kommit idag lite smått med i intervaller och tidigare i veckan. Är i v38 nu(v 37+2). Låt tiden gå fort :(

• eliiinv

Passar på å fråga, är det nån som fått huggande smärta i ljumskarna/höfterna? Får det ibland om jag hastigt byter ställning i soffan eller i sängen till liggande position, kan göra så fruktansvärt ont!!

• eliiinv
    annieh897 skrev 2016-06-08 13:00:13 följande:

Foglossning? Det hugger riktigt ordentligt.

Är väl nåt sånt då, dock har jag sluppit foglossning än så länge :)
  • eliiinv
    Millemupp skrev 2016-06-08 13:36:06 följande:

Jag har det i ligamenten runt magen, musklerna är antagligen lite för klena. När jag ska ändra sovposition kan det hugga till ordentligt!

Fy låter inte kul :(
  • eliiinv

Jag är också kvar, BF-6 idag, är beräknad 26e :)

Inga tecken här förutom molvärk, ilande och tryck nedåt ibland :(

• eliiinv

BF-3 idag, inga tecken so on förutom ilningar och tryck nedåt då å då, kul att vi fortf är flera som väntar, än är inte Juni slut :)

• eliiinv

Är det någon mer i gruppen här från Göteborgsområdet? :) hade vart så kul å lära känna nån nybliven mamma, förstagångs eller inte spelar ingen roll, har verkligen ingen i min närhet som skaffat barn nu :)

• eliiinv
    Liten2016 skrev 2016-06-24 09:55:20 följande:

Jag är från Göteborg, bor i en del av stan som tillhör stadsdel Centrum. Har din bebis kommit än? Som jag skrev så väntar jag fortfarande på att Liten ska vilja komma ut.

Ingen bebis här heller, och ynka tecken på att hon vill ut, har BF nu på söndag hehe :) va kul! Jag bor på centrala Hisingen med sambo och en fralla :)
Svar på tråden Junibebisar 2016