Junibebisar 2016
Fick en tid för tidigt ul i morgon kl.10.30 för att fastställa vecka och som en liten extra koll så allt är bra då jag har så mycket förminskade symtom :)
Bara för det blev man lite nervös, men tror på att allt ser fint ut :)
Fick en tid för tidigt ul i morgon kl.10.30 för att fastställa vecka och som en liten extra koll så allt är bra då jag har så mycket förminskade symtom :)
Bara för det blev man lite nervös, men tror på att allt ser fint ut :)
Min bm sa att kub är mellan vecka 11 och 15, kanske är olika från område till område?
Ni som har barn sedan innan och mår dåligt/är suuuupertrötta hur tänker ni med att berätta för barnet/barnen? Jag känner mig så himla taskig som bara är trött, lite irriterad och tråkig när vår dotter inte fattar vad som händer. Vill gärna berätta men vill inte att hon ska prata på dagis, familj och nära vänner vet dock redan. Vill samtidigt att hon ska få vara involverad redan från start, vi har en väldigt klok och mogen 3 åring.. Så himla svårt!!
Jag har inte vågat berätta för mina barn än, fast de är tio och sex. Tror att sexåringen skulle babbla och kan ju inte säga nåt till tioåringen och utesluta henne. Svårt!
Precis! :) Och sen tror jag det finns två anledningar till. För det första är bebisen en hoppsan, och vi har nog inte riktigt bearbetat klart det än. Sen vill jag skydda barnen från förlusten ifall det inte skulle gå vägen för jag är inte alls säker på att mannen skulle vilja försöka igen. Det är nu eller aldrig liksom.
Hej
Får man vara med här ? Väntar nr 4a den 2a juni,på min födelsedag ????
Hej
Får man vara med här ? Väntar nr 4a den 2a juni,på min födelsedag ????
Grattis till alla nya plussar!
varmt välkomna :)
har någon gjort ett ultraljud i vecka 6+2? vad visade det för er? vad sade dom?
Beklagar för alla som hoppar ur det gör mig så ledsen!
Stort lycka till er i framtiden <3