• Moneal

Junibebisar 2016

2013januari skrev 2015-11-03 18:26:23 följande:

Då är ju allt som det ska bestämmer jag :)

Låter bra det tycker jag :)
  • Moneal
    Linda_ skrev 2015-11-03 18:29:16 följande:

Ja, vilken lättnad <3 Började grina som en tok när jag såg hjärtat :)

Åh ja det kan jag absolut förstå!

så himla skönt.

Ska du tillbaka på något åter koll igen?
  • Moneal
    Linda_ skrev 2015-11-03 18:43:18 följande:

Nej, men han sa att jag fick komma tillbaka på ett nytt vul om jag blir orolig eller får ont igen :)

skönt att veta och känna den tryggheten för dig :)
  • Moneal

Tack för alla tankar tjejer!

Fick ingen bild men en liten plutt på 2,5 cm med tickande hjärta låg där inne och är nu vecka 10, vilken oerhörd lättnad!!

Har nog aldrig varit så nervös som jag var i dag <3

• Moneal
    Elliott94 skrev 2015-11-04 10:37:07 följande:

Någon som har gjort bikabornatstestet? :)

gjorde förra graviditeten, är för tidigt ännu att göra då man måste ha gått 11 veckor, men snart så :)
  • Moneal
    Elliott94 skrev 2015-11-04 11:28:22 följande:

Jag går i vecka 11 på fredag, går de att göra de då eller man ska ha gått 11fulla veckor alltså i vecka 12?:)

har för mig att det är från 11 fulla veckor, sen blir det ju mer tillförlitligt ju längre man har gått :)
  • Moneal
    Ellaria skrev 2015-11-04 12:55:52 följande:

OM man hade kunnat se kön genom urin, tror ni inte att de hade erbjudit det som test hos MVC och liknande då? Särskilt om det ger ett så snabbt resultat.

Det är bara en rolig grej, man måste kunna ha kul och slappna av och analysera något annat än symtom oxå :)

men på väldigt många så stämmer det faktiskt.

dock så gäller det att inte ha ätit eller druckit något som är extra stark eller syrligt.

:)
  • Moneal
    Dance dance dance skrev 2015-11-04 13:30:14 följande:

Det stämmer på ungefär 50% va?

hehe kan nog stämma ;)

framförallt så stämmer det på de kön man har som högst önskan haha man kan nog se till att ska aen reaktion om man vill ha en pojke eller ignorera det lilla skummet i hörnet om man önskar flicka ;)

Rolig grej som man ska ta med en nypa salt, gäller även rödkålstestet och kinesiska kalendern oxå :)
  • Moneal
    Ellaria skrev 2015-11-04 19:04:22 följande:

Vissa tar det sjukt seriöst... typ som nått pendeltest jag läste om också.

Oj!

haha ja så kan det vara,vissa är ju besatta av att få veta men det går nog inte mer än genom ul :)

Pendeln med ring i kedja?

Det visar alltid kille på mig än så länge och här sitter jag med 3 flickor :)

Roliga test som man får ta med en nypa salt :)
Svar på tråden Junibebisar 2016