Junibebisar 2016
Inskrivning nästa måndag:) jag har haft mf och vill kolla hjärta så fort det går! Är det skadligt o rota runt så här tidigt? Är 5+1 tror jag. Hjärtat borde man väl se 6+1? Eller hur tycker ni jag ska göra?
Inskrivning nästa måndag:) jag har haft mf och vill kolla hjärta så fort det går! Är det skadligt o rota runt så här tidigt? Är 5+1 tror jag. Hjärtat borde man väl se 6+1? Eller hur tycker ni jag ska göra?
Alltså.. jag är i v. 6+0. När ska man ta kontakt med barnmorska? Och vad gör man där? Ska man göra något tidigt ultraljud lr vänta till det obligatoriska? Tänk om "den" inte lever där inne... ska man då vänta flera månader? mkt funderingar :/
Vi är nästan exakt lika! Jag är 5+2 idag och ska på inskrivning på måndag också :)
Är det bara jag som fått konstant hunger? jag gjorde en gastric bypass och har inte haft hunger sedan operationen alls, och nu när man är gravid vill jag äta hela tiden..
Jag rapar hela tiden med, inte så fresh haha!
Mår illa. Ont i pattar och höger ljumske samt mensvärk.. trött grinig fryser.. dagens gnäll! 5+4-5+6
Vet inte riktigt hur jag ska räkna. Sista mens 5 sep, brukar ha en 29, 28 dagars cykel. Nån som vill hjälpa mig att förstå?
Haha när jag fick min dotter (14år) jag 34 va det liksom bara v. 1-40 ;)
detta är vad jag får upp på en graviditets utråknare här på fl
Jstag har ätit concerta men va tvungen att sluta nu. Är jobbigt då jag läser på universitet. Vet inte om det är influensan jag har eller slutat med concerta. Men har sovit sen i fredags.. kommer inte upp ur sängen.
Ont i kroppen, men ingen feber. Helt jäkla slut, försökte ut o gå igår men blev hem och sova efter 30 min..
Jag har samma bf men är i v 7 (6+2) enligt min app. Skumt. Lät ju bättre att vara i v 8 :)
Barnmorskan sa till mig att trötthet är positivt för det visar att bebis vill till och utvecklas :)
Asså jag läser för mycket.. min mage är JÄÄÄTESTOR tänk om det är sån mola eller vad de heter.. hjälp mig sluta noja