• ntmas

Junibebisar 2016

majpan skrev 2015-10-26 08:51:58 följande:

Har inskrivning på torsdag. Längtar också!

Vad kul! Vilken vecka är du i? :)
  • ntmas

Har berättat för chefen att jag är gravid, känns skönt att hon vet! :)
    Har ni berättat ännu?

• ntmas
    ntmas skrev 2015-10-26 05:52:18 följande:
    Har likadana symtom som dig. Och så är jag otroligt känslig för allt, gråter för allt!

Den appen har jag också, super bra! :)
    Hej, hur är det med dig? :)

Fick tid för inskrivning nu på fredag! :)
  • ntmas
    primavolta skrev 2015-10-27 10:54:50 följande:
    Hej, jodå det är bra med mig :) trött trött trött! Man oroar sig ju för allt möjligt, och eftersom vi nog inte gör kubtest och därmed inte får göra vul lääängtar jag så sjukt mkt tills alla de här sega veckorna är över och det snart är dags för ultraljud :)
    Hur gick det med chefen? Har ni verättat för någon annan än? Kram
    Åh, då får du passa på att sova så mkt som möjligt! ;)
    Är du trött någon speciell tid på dygnet eller bara allmänt?

Jag berättade för chefen igår, kändes skönt! Har inte berättat för någon annan ännu men snart! Har ni?

Har du också sjuukt svullen mage?! Kan knappt dölja min :)
    Längtar såå mkt till fredag då vi ska till barnmorskan.
    Kram
  • ntmas
    majpan skrev 2015-10-27 19:27:17 följande:
    Är i v8, 7+4
    Hur mår du?
    Har du varit hos barnmorskan? :)
  • ntmas
    primavolta skrev 2015-10-28 07:21:04 följande:
    Åh det är så roligt med ny vecka! Det blir v 7 för mig imorn. Då har du bf 21/6? Gick det bra med chefen? Berättat för någon mer? Ha en bra dag!
    Ja verkligen! Åh vad kul :)
    Det har jag, har du den 22?

Vi har inte berättat för någon mer än chefen men tänkte att vi berättar när vi har varit hos barnmorskan. Vi kan inte hålla oss längre :)
    Har ni berättat?
    Ha en bra dag, kram :)
  • ntmas
    majpan skrev 2015-10-28 08:04:28 följande:
    Mår sådär. Väldigt uppblåst och illamående till och från. Ibland så trött att jag somnat på jobbet. Hur mår du själv?

Har tid till BM på torsdag
    Hoppas det blir bättre!
    Mår rätt så bra faktiskt. Också uppblåst och trött på eftermiddagarna och kvällen. Ska gå på fredag!
    Är det första barnet? :)
  • ntmas
    primavolta skrev 2015-10-28 22:29:27 följande:
    Japp 22a it is än så länge :)

Skönt att ha det där med chefen avklarat :) får vi se när kollegorna klurar ut det, hehe!
    Våra familjer vet men inga kompisar än. Det får vänta ett tag!

Idag har jag mått rätt illa från och till, ibland känner man sig inte ett dugg gravid och sen kan det komma som en blixt från klar himmel..
    Då är vi nära varandra i datum ;)

Ja, precis. Går nog inte att hålla hemligt så länge till! :)
    Samma här! Förutom att jag inte har mått illa så mycket.. Är bara så trött, speciellt på kvällarna!

Hur är det annars? Tränar du och så? :)
    Kram
  • ntmas
    primavolta skrev 2015-10-29 09:49:04 följande:
    Verkligen! Kul :)

Alltså jag tycker det känns så läskigt att springa, gjorde det innan plusset och veckan efter men sen kändes det konstigt.. Försöker powerwalka istället och köra enkla övningar hemma och hoppas det räknas ;) du då?

Spännande med inskrivning imorn!!
    Det tycker jag också!! Klart det räknas, bara man rör på sig tror jag är jätte bra :)
    Jag går på spinning ca 2 gånger i veckan men skulle behöva göra lite styrkeövningar ;)

Ja verkligen!! Undrar om man får göra ett tidigt ultraljud. Vad jag har förstått så är det väldigt olika på olika ställen i landet osv?
Svar på tråden Junibebisar 2016