Junibebisar 2016
Provar att skriva igen. Är det någon mer än jag som inte har växtvärk än? Jag får mer och mer symtom men ingen molande värk.
Provar att skriva igen. Är det någon mer än jag som inte har växtvärk än? Jag får mer och mer symtom men ingen molande värk.
Du menar i magen Linda? Det har inte jag heller, bara lite i fogarna. Fö är arg som ett bi, trött, tål inte kaffe, ont i brösten och dålig kondis, så symtomen kan jag inte ta miste på :).
Hej alla,har läst tråden ett tag men inte skrivit än.
Väntar mitt tredje barn med planerat bf 3 Juni.Är i vecka 9 nu,8+4 och har inskrivning på fredag.
Var inte helt självklart att vi skulle behålla detta hoppsanbarn då vi helt nyss börjat uppleva livet lite enklare med våra tvillingpojkar som nyss fyllt två,men efter tidigt vul för två veckor sedan när jag fick se hjärtat picka på så vart allt självklart.En stor stor lättnad med över att det bara är en plutt i magen denna gång.Älskar mina killar över allt men tror inte jag orkat med två i taget en gång till
Ser fram emot denna graviditet och känner mig tacksam som får uppleva detta en gång till.Nu hoppas jag att veckorna fram till kub flyter på och att allt ser bra ut då så man kan chilla lite.
Hej!
Tack! Mina killar är tväggstvillingar,visste ju att vi hade det i släkten men trodde nog inte att jag själv skulle få det Vilken vecka är du i? Du ska inte göra ett tidigt vul för att se efter?
quote=75931968][quote-nick]Linda_ skrev 2015-10-28 15:34:06 följande:[/quote-nick]
Hej! Vad roligt, grattis :) Dina pojkar, är det enäggstvillingar? Jag har jättemånga tvillingar i släkten så vi får väl se om det är en eller två i magen :)
[/quote
Det var fruktansvärt tomt där inne. Gyn kunde ana att det hade varit något men att det inte hade tagit sig ordentligt. Bättre lycka nästa gång! :)
Ett litet tips till alla er som mår jättedåligt så att oron över missfall tar över. Kontakta er barnmorska, dem hjälper er att få en tid till en kurator. Ibland kan det vara skönt att få prata av sig med någon utomstående. Där finns även hjälp att få. Jag har också mf och ma bakom mig, men vet ni vad? Jag är så himla glad att jag kan bli gravid, har så många i min omgivning som inte kan få barn. Jag tänker njuta av den här graviditeten och tänka positivt! Hoppas att ni får en trevlig helg <3
Tråkigt att läsa allt tjafs i tråden. Som jag anande blir det ingen. Juni bebis här. I onsdag såg men ett foster men ingen hjärtaktivitet och vi hoppades att jag hade blivit gravid senare än vad jag trodde men igår försvann alla symtom och idag har jag upptäckt första blödningen när jag gick på toa.
Tyvärr verkar det som det har stannat av ;(
Lycka till alla andra,var snälla mot varandra!
Hihi här kommer ett positivt inlägg från mig! Jag går in i vecka 8 idag och mår himla bra egentligen. Jag väger mig varje helg och blir jätteglad när det tickar uppåt, för det är ett graviditetssymptom för mig. I vanliga fall är jag en smal tjej med snabb förbränning som aldrig kan gå upp i vikt. Nu går det så bra så! :) 55.3 när jag startade och 57.9 nu mer exakt.